مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان: ۹۰ درصد کار استخر شنای بستک به اتمام رسیده است/ تخصیص ۱۰۰میلیون تومانی برای تکمیل استادیوم روستای فتوحیه

 

مدیر کل ورزش و جوانان هرمزگان:

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان اولین بازدید شهرستانی خود را از شهرستان بستک در سال جدید آغاز نمود و اظهار کرد: 90 درصد از کار پروژه استخر شنای بستک به اتمام رسیده است. به گزارش پایگاه خبری پارسیان، غلامعلی دانشور روز گذشته در بازدیدی که از زمین چمن مصنوعی شهرستان بستک داشت، نیز […]

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان اولین بازدید شهرستانی خود را از شهرستان بستک در سال جدید آغاز نمود و اظهار کرد: 90 درصد از کار پروژه استخر شنای بستک به اتمام رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، غلامعلی دانشور روز گذشته در بازدیدی که از زمین چمن مصنوعی شهرستان بستک داشت، نیز گفت: چمن مصنوعی این شهرستان از بهترین و مرغوبترین نوع چمن ممکن بوده که برای جوانان فوتبالدوست این شهرستان انتخاب شده که هزینه ای بالغ بر700میلیون تومان  رادر برداشته است که امیدوارم با استفاده صحیح و درست جوانان این شهرستان سالها از این چمن استفاده بهینه نمایند.

وی در ادامه بازدید از اماکن ورزشی شهرستان درمورد پروژه استخر شنای بستک اظهار داشت: 90درصد از کار این پروژه به اتمام رسیده که با تلاش اداره کل ورزش و جوانان  استان در سال جدید امیدواریم هرچه سریعتر این پروژه مهم در شهرستان را تحویل اداره ورزش و جوانان بستک دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان همچنین از بهره برداری چهار پروژه ورزشی و تعمیر نورافکن های استادیوم جهان پهلوان تختی این شهرستان خبر داد.

دانشور افزود: استخر شنای بستک با پیشرفت 90درصد، سالن ورزشی هرنگ با پیشرفت 80 درصد، سالن ورزشی کوخرد با پیشرفت 80 درصد و سالن ورزشی بخش جناح با 83 درصد پیشرفت فیزیکی از مهمترین  پروژه های ورزشی این شهرستان می باشند.

وی همچنین از تخصیص اعتبار 100میلیون تومانی  از محل اعتبارات ملی برای تکمیل  استادیوم روستای فتوحیه خبر داد.

احمد جباری نماینده مردم جاسک، بستک و پارسیان نیز ضمن قدردانی از مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: زیر ساختهای ورزشی  در منطقه در حال مناسبی در حال  شکل گیری است که می طلبد با همکاری  اداره کل ورزش و جوانان استان این زیر ساخت ها به سوی توسعه سوق داده شود و تا بتوانیم در یاری رساندن به مردم و مسئولان این منطقه را یاری نمائیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در این سفر یک روزه  به همراه دیگر مسئولان شهرستان بستک با حضور در زمین خاکی فوتبال روستای داربست از بازی فینال چهارمین دوره فوتبال روستایی جام نوروز نکوداشت حاج اسماعیل  حسینی دیدن کرد و افزود: امیدواریم در سال جدید بتوانیم هرچه سریعتر در راه اندازی و بهره برداری از این اماکن باقی مانده، موانع را از سر راه برداریم تا جامعه  ورزش شهرستان بستک بتوانداز این فضاهای ورزشی استفاده نماید.

دیدار با ورزشکاران و مسئولان روستاهای آل کندی، دهونگ، تنگ بستک، کتاو، کهتوئیه و بررسی مشکلات ورزشی این روستاها از دیگر برنامه های دانشور در این سفر یکروزه به بستک بود.

منبع هرمز