مدیر کل پست هرمزگان: سال گذشته بیش از ۸۰ درصد حجم مرسولات افزایش یافت/ در دوران بیماری کرونا خدمات رسانی متوقف نشد

مدیر کل پست هرمزگان با اشاره به خدمت رسانی شبانه روزی در دوران کرونا، گفت: سال گذشته بیش از ۸۰ درصد حجم مرسولات افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ عبدلی، مدیر کل پست استان هرمزگان با فرمانده سپاه پارسیان دیدار کرد.

 

عبدالله عبدلی، مدیر کل پست هرمزگان با تبریک هفته بسیج و اقدامات دشمنان علیه این نظام، گفت: اقدامات دشمنان دیگر از جنگ سخت به جنگ نرم و فرهنگی تغییر پیدا کرده و اگر می بینیم که مردم دلبسته این انقلاب هستند جانفشانی های شهدا را برای نثار کردن جانشان برای این مرز و بوم دیده اند.

 

عبدلی، به مشکلات فعالیت در زمان بیماری کرونا اشاره و عنوان کرد: بسیاری از سازمان ها و ادارات در زمان بیماری کرونا به صورت دور کاری خدمت رسانی می کردند اما همکاران ما در مجموعه پست استان و شهرستان ها به صورت شبانه روزی و حضوری خدمات رسانی را به مردم متوقف نکردند.

 

وی، افزود: در سال گذشته بیش از ۸۰ درصد حجم مرسولات افزایش یافت و اکنون نیز نسبت به ۷ ماه کدشته این حجم حدود ۳۸ درصد افزایش داشته است.

 

مدیر کل پست استان هرمزگان، با بیان اینکه در سبد خرید روزانه مردم کالاهای پستی وجود دارد، تصریح کرد: با شیوع بیماری کرونا، مجموعه پست همگام با دیگر سازمان ها و نهادها خدمت رسانی نمود و امروز در سبد روزانه مردم، کالاهای پستی هم وجود دارد که نیاز آنها را برآورده می کند.

 

عبدلی، ادامه داد: هر فرد ایرانی در سال حدود ۷ الی ۸ بار از خدمات پستی بهره می برد، تاکید کرد: در شهرستان پارسیان نیز مبادله کالاها و خدمات رسانی به روز و شبانه روزی است که این موضوع در گذشته ۳ روز در هفته بود.

 

سرهنگ رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان نیز با تبریک هفته بسیج، اظهار‌کرد: هفته بسیج یادآور شهدای گرانقدری است که جان خود را تقدیم اسلام کردند.

 

فرمانده سپاه پارسیان، با قدردانی از خدمات مجموعه پست استان و شهرستان پارسیان، گفت: در کشور ما برای به موفقیت رسیدن باید مدیریت جهادی داشته باشیم قبل از بیماری کرونا خدمات دهی شما متفاوت بود و همزمان با این بیماری، خدمات رسانی این مجموعه نیز با نیاز مردم همراه شد و این خدمتی جهادی است.

 

سرهنگ رنجبری، افزود: مردم، امروز با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و همه دستگاهها با هماهنگی و همیاری باید در راستای رفع مشکلات مردم گام بردارند.

 

در پایان این دیدار با اهدای یک تمبر یادبود از فرمانده سپاه پارسیان تجلیل شد.