مراسم تجلیل از پدران شهید و پدران مسجدی قشم برگزار می‌شود

عضو هیئت مدیره کانون حجت ابن الحسن(عج) قشم گفت: مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران مسجدی روز سه شنبه(۲۳ اردیبهشت) بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد صاحب الزمان(عج) قشم برگزار می شود. علی سعیدی در گفتگو با خبرنگار  پارسیان از قشم، با اعلام این خبر افزود: همزمان با ۱۳ رجب، […]

عضو هیئت مدیره کانون حجت ابن الحسن(عج) قشم گفت: مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران مسجدی روز سه شنبه(۲۳ اردیبهشت) بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد صاحب الزمان(عج) قشم برگزار می شود.

علی سعیدی در گفتگو با خبرنگار  پارسیان از  قشم، با اعلام این خبر افزود: همزمان با ۱۳ رجب، سالروز میلاد مولی الموحدین حضرت علی(ع) و روز پدر، مراسم تکریم پدران آسمانی و تجلیل از پدران مسجدی برگزار می شود.
وی افزود: یکی از بهترین و ماندگارترین ترین راه‌های ترویج فرهنگ دینی و اسلامی تجلیل از فعالان دینی و تشویق آنها است تا باعث دلگرمی آنها و تشویق دیگران شود.

سعیدی خاطرنشان کرد: در همین راستا پدران آسمانی که فرزندانشان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند و همچنین پدران مسجدی که در تربیت و تعالی، فرزندانشان در راه اسلام و قرآن خدمات شایسته را داشته اند تجلیل و تقدیر خواهند شد.

عضو هیئت مدیره کانون حجت ابن الحسن(عج) قشم برگزاری جشن های فرهنگی نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی دانست و  گفت :  روز پدر همگان به نوعی از زحمات پدران خود تجلیل می‌کند و در این راستا فرزندان شهدا در قالب جشن پدران آسمانی از پدران خود تجلیل می‌کنند که این حرکتی بسیار ارزشمند است.

منبع هرمز