مراسم وداع با شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران حاجی آباد

مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس امشب در حوزه علمیه خواهران حاجی آباد برگزار شد. به گزارش  پایگاه خبری پارسیان، مدیرکل حفط آثار دفاع مقدس استان هرمزگان در جمع طلاب حوزه علمیه و دانشجویان حاجی آباد بیان داشت: شهدا دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند و امروز وظیفه ما است که […]

مراسم وداع با دو شهید گمنام دفاع مقدس امشب در حوزه علمیه خواهران حاجی آباد برگزار شد.
02836352518982889534 مراسم وداع با شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران حاجی آباد
به گزارش  پایگاه خبری هرمز، مدیرکل حفط آثار دفاع مقدس استان هرمزگان در جمع طلاب حوزه علمیه و دانشجویان حاجی آباد بیان داشت: شهدا دین خود را به نظام اسلامی ادا کردند و امروز وظیفه ما است که راه شهدا را با قوت هر چه تمامتر ادامه دهیم.
56177706852906407663 مراسم وداع با شهید گمنام در حوزه علمیه خواهران حاجی آباد
سرهنگ محمد دهقانی با اشاره به اینکه اقتدار کنونی کشور مرهون فداکاری های شهیدان در هشت سال دفاع مقدس است، اذعان داشت: باید با انجام اقدامات شایسته راه شهدا را ادامه دهیم.

وی گفت: اشاعه و گسترش فرهنگ ارزشی ایثار، جهاد و شهادت در کنار نقش کلیدی جوانان در دوران پرافتخار دفاع مقدس باید در زمره مهم ترین وظیفه و کارکرد نهادهای فرهنگی کشور قرار گیرد.

مراسم تشییع پیکر یک شهید گمنام ساعت 17 دوشنبه 15 اوردیبهشت ماه از سپاه حاجی آباد آغاز شده و تا امام زاده سید محمد ادامه داشته و پس از تشییع این به حوزه علمیه خواهران برده شد و در انجا مراسم وداع طلاب با این شهید گمنام برگزار شد.

این شهید از شهدای عملیات والفجر 8 بوده که به تازگی از منطقه عملیاتی فاو تفحص شده‌اند؛ این شهید27 ساله بوده است.

منبع هرمز