مراسم گرامیداشت ۹ دی در پارسیان/ پرچم های استکبار به آتش کشیده شد

مردم با بصیرت پارسیان با دیگر با حضور در مراسم راهپیمایی ۹ دی، دلبستگی خود به نظرم و انقلاب نشان دادند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مراسم راهپیمایی نهم دی، با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین از میدان شهرداری تا جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

حجت الاسلام میرزایی، دبیر جامعه روحانیت استان هرمزگان در این مراسم با بررسی اهداف و نقشه های شوم دشمنان در فتنه ۸۸، گفت: ما در تقویم انقلاب روز هایی داریم که به یوم الله معروف است و حقیقت یوم الله را خدا نشان داده است، در تاریخ انقلاب اسلامی ۲۲ بهمن، ۱۳ آبان، روز قدس و ۹ دی یوم الله است به خاطر اینکه وقتی به واقعیت و ماهیت آن نگاه می کنیم می‌توانیم آن چیزهایی که خدا در قرآن گفته است را مشاهده کنیم.

 

حجت الاسلام میرزایی، افزود: درسهای ۹ دی اگر همیشه در وجود ما نهادینه شود و مردم به مسئولین بر اساس همین پیام ها حرکت کنند یقینا این نظام آسیب ناپذیر خواهد شد.

 

وی، با اشاره به اینکه نهم دی بر اساس جریان سیاسی بنا نشده است، گفت: در جریان ۹دی، پای امام حسین(ع) در میان است و تا زمانی که تفکرات و ماهیت ما بر اساس این جریان قرآن و دینی باشد ما می توانیم در صراط مستقیم حرکت کنیم.

 

دبیر جامعه روحانیت هرمزگان، دشمن شناسی را دیگر پیام ۹ دی دانست و تاکید کرد: هیچ زمان نباید دشمن را دست کم گرفت و نسبت به آن بی تفاوت بود، امروز مشاهده می‌کنیم که هر جایی استکبار رفته چیزی جز نابودی، خرابی و دودستگی عاید آن ملت نشده است که کشورهای خاورمیانه نمونه بارز آن می‌باشند.

 

میرزایی، پیام سوم حماسه ۹ دی را اینگونه بیان کرد که دشمن برای پیاده کردن تفکرات خود به دنبال فتنه است مردم ملت ما هوشیار و بیدارند و این به معنای آن نیست که مسئولین نسبت به این وضعیت اقتصادی و مشکلات بی تفاوت باشند و فتنه همیشه لباس نو می پوشد.

 

دبیر جامعه روحانیت هرمزگان خاطر نشان کرد: تبعیت از ولایت فقیه در همه مسائل مهم و ضروری است که پشت سر ولایت حرکت کردن یکی مهم ترین پیام های ۹ دی بود.

 

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان در راهپیمایی ۹ دی، با قدردانی از حضور پرشور مردم گفت: فتنه ۸۸ تمام شد و باید مراقب فتنه های بعدی مخصوصا در سال ۹۸ باشیم.

 

میرزایی، با اشاره به قدرت انقلاب اسلامی اظهار کرد: هر ۱۰ سال یکبار بناست که فتنه ای به بزرگی شأنیت انقلاب رخ دهد چون دشمن این انقلاب را قدرتمند دیده که با تمام توان می آید.

 

امام جمعه پارسیان، با اشاره به خصوصیات فتنه ۸۸ تصریح کرد: خصوصیاتی در فتنه ۸۸ بود که باید مراقبت کرد تا درسال ۹۸ تکرار نشود، اول اینکه هدف اصلی فتنه به سمت ولایت و رهبری است در سال ۹۸ دشمن طوری طراحی کرده که مشکلات اقتصادی و سوء مدیریت برخی نالایقان به نام رهبری بنویسند.

 

میرزایی، تاکید کرد: هدف دیگر، استخدام افرادی که به قول خود خواص هستند کسانی که آنقدر برای ماندن در منصب ریاست دست و پا می‌زنند که دشمن نیز به کمک آنها می شتابد و موضوع آخر اردو کشی انسان های بی دین و مذهب علیه اسلام و ارزشهای دینی است.