مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان؛ هفته عقیدتی سیاسی فرصتی جهت ترویج اندیشه های شهید مطهری است/ برگزاری 70 برنامه عقیدتی در پارسیان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، گفت: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی جهت ترویج اندیشه های شهید مطهری است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام محمد حسین رهنما، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان، در نشست خبری هفته عقیدتی و سیاسی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، اظهار کرد: شهید مطهری یک فیلسوف، اسلام شناس و متفکر دینی بود که بصیرت و بینش الهی او کمک شایانی به حضرت امام (ره)، و ارزش های انقلاب کرد.

 

 

حجت الاسلام رهنما، سپاه پاسداران را یک نهاد مقدس در دفاع از آرمان های انقلاب دانست و افزود: سپاه پاسداران همواره شهید مطهری را به عنوان الگویی در پیشبرد اهداف خود قرار می دهد و هر چه پاسداران و کارکنان این مجموعه، بصیرت دینی و بینش سیاسی خود را افزایش دهند در رسیدن به اهداف خود موفق خواهند بود.

 

وی، تصریح کرد: دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نامگذاری شده است، در واقع فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم و از تلاش های جهادگران علمی در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت تجلیل شود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان، با بیان اینکه در طول تاریخ، علما و شهدا نقش برحسته ای در دفاع از حریم اسلام ناب محمودی(ص) داشته اند، عنوان کرد: علامه شهید مطهری، عالمی بود که در طول حیات خویش با حضور در میادین علمی توانست از حقیقت اسلام و انقلاب اسلامی، دفاع کند و در نهیت نیز شهادت او رخنه بزرگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد ساخت.

 

حجت الاسلام رهنما، به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پارسیان اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از 70 برنامه در این هفته در پاررسیان اجرا خواهد که مهم ترین این برنامه ها، تجدید بیعت با شهدا و خانواده معظم شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، بزرگداشت هفته معلم، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی، نواخته شدن زنگ سپاس در سطح مدارس از جمله مهم ترین آنهاست.