مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان؛ هفته عقیدتی سیاسی فرصتی‌ برای ترویج اندیشه های شهید مطهری / رسالت هادیان سیاسی در سپاه پرورش جوانان انقلابی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان با اشاره به فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی اظهار‌کرد: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی‌ برای ترویج اندیشه های شهید مطهری خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام علیپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان با تبریک فرارسیدن هفته عقیدتی_سیاسی در سپاه، گفت: ششم تا دوازدهم اردیبهشت که مصادف با سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری است به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نام گذاری شده است که این هفته بهترین فرصت برای تبیین ارزش‌های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی بوده و در واقع فرصت مغتنمی برای برجسته کردن تفکرات و اندیشه‌های شهید استاد مطهری و تلاش‌های علمی آن شهید بزرگوار در عرصه‌های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت و بصیرت است.

 

حجت الاسلام علیپور، افزود: هفته عقیدتی سیاسی فرصتی برای ترویج اندیشه اسلامی و تبیین اندیشه استاد شهید مطهری است و باید بیش از پیش تلاش کرد تا نسل جوان مومن انقلابی با اقیانوس فکری این شهید بزرگوار بیشتر آشنا شوند .

 

وی، با اشاره به رسالت هادیان و مربیان سیاسی در این عرصه بیان داشت: رسالت بزرگ هادیان ومربیان سیاسی در سپاه، پاسداری از پاسداران و پرورش جوانان انقلابی است که خروجی آن شهیدانی همچون حججی و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی است .

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان، به تشریح برنامه‌های گرامیداشت این هفته اشاره و اظهار کرد: معرفی و تبلیغ فراز‌هایی از مجموعه آثار شهید استاد مطهری در قالب فیلم، کلیپ و تهیه لوح‌های فشرده و توزیع و پخش در فضای مجازی از جمله این برنامه هاست.

 

وی، افزود: علاقمندان می‌توانند جهت شرکت در مسابقه فرهنگی، به کانال معرفتی، بصیرتی، اخلاقی “نسیم معرفت” در پیام رسان سروش مراجعه کنند و از جوایز آن نیز بهره مند شوند.

 

حجت الاسلام علیپور، اضافه کرد: تجلیل از فرماندهان، اساتید، مربیان و فراگیران برتر عقیدتی سیاسی سپاه پارسیان، از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته است که سال‌های گذشته به صورت یک همایش ویژه برگزار می‌شد، اما امسال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا، لوح تقدیر و هدیه این عزیزان با حضور اعضای هیئت رئیسه فرماندهی و دفتر نمایندگی در سپاه پارسیان، در اتاق محل کار آن‌ها به صورت حضوری تقدیم آن‌ها می‌شود.