معاونت اجتماعی سپاه پارسیان خبر داد؛ اهدای ۳ جهیزیه برای ۳ زوج نیازمند در روستای قاسمعالی پارسیان/ قرارگاه تحول محله قاسمعالی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی فعال شده است

معاونت اجتماعی سپاه پارسیان از ایجاد قرارگاه تحول محله مسجد امام حسن عسکری(ع) روستای قاسمعالی خبر داد و گفت: این قرارگاه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کند که در این راستا ۳ جهیزیه برای ۳ زوج نیازمند این روستا تهیه شده است.


ستوان دوم پاسدار حسین پاسالاری، معاونت اجتماعی سپاه پارسیان و مسئول پیگیری فعالیت های قرارگاه تحول محله مسجد امام حسن عسکری(ع) قاسمعالی، در گفتگو با پارسیان خبر، از ایجاد قرارگاه تحول محله در این روستا خبر داد و گفت: دشمن در ابعاد مختلف جنگ فرهنگی و اجتماعی را شروع کرده و ما چاره‌ای جز پناه بردن به مسجد و فرهنگ غنی که در مساجد وجود دارد نداریم.

 

پاسالاری، شناسایی طرفیت و آسیب های هر محله را اقدامی در جهت بهبود شرایط آن محله دانست و تاکید کرد: شناسایی ظرفیت‌های مختلف هر محله از وظایف قرارگاه طرح تحول هر محل است تا آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی محلات را شناسایی کنند و در این راه پیوند هرچه بیشتر پایگاه‌های بسیج و مسجد بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

 

وی، کادر سازی و میدان دادن به جوانان را در این قرارگاهها مهم و اثر گذار دانست و افزود: مهمترین بخش بسیج کادرسازی و توجه جدی به نظام تربیتی است، نسل جوان باید امروز مسئولیت‌ها را از پایین‌ترین سطوح تجربه کند و بسیج با جوانگرایی و جوان‌سازی مسئولیت‌ها پیشگام در این مسیر شده است.

 

ستوان دوم پاسدار پاسالاری، با بیان اینکه یکی از فعالیت های قرارگاه محله مسجد امام حسن عسکری(ع) قاسمعالی، اقدام در جهت ازدواج آسان است، عنوان کرد: تهیه ۳ جهیزیه با پیگیری حجت الاسلام موسوی روحانی مستقر و رئیس قرارگاه این روستا و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سازمان تبلیغات هرمزگان تهیه و در اختیار ۳ زوج نیازمند قرار گرفت.

 

مسئول پیگیری قرارگاه محله مسجد امام حسن عسکری(ع) قاسمعالی تصریح کرد: جهیزیه ها شامل ۱۲ قلم کالای ایرانی از جمله یخچال، پتو، اجاق گاز، اتو، ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و… می باشد که ارزش هر کدام ۱۵ میلیون تومان می باشد.

 

گفتنی است اعضای قرارگاه محلات شامل روحانی مسجد، دهیار، شورای روستا معتمدین، هیئت امنای مسجد، مسئول خانه بهداشت، مسئول ورزش روستا و… می باشد که در راستای کاهش آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند.