معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری پارسیان: همه ظرفيت اداري شهرستان در راستاي بهبود وضعیت تعاونيها اقدام کنند

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری پارسیان با اشاره به نقش مهم تعاون در اقتصاد کشور گفت: همه ظرفيت اداري شهرستان در راستاي بهبود وضعیت تعاونيها اقدام کنند.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ در ششمين روز از هفته تعاون در ديدار جمعي از تعاونگران با مهندس رحيمي معاون سیاسی، امنیتی فرمانداری شهرستان پارسيان با حضور مهندس دهدار رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی صورت گرفت .

 

ادریس دهدار، رئيس اداره تعاون كار و رفاه اجتماعي ضمن گراميداشت هفته تعاون و تسليت ايام سوگواري اباعبدالله الحسين (ع) ضمن تقدير و تشكر از همراهيهاي تعاونيها و فعاليتهاي موثر آنها با اشاره به نقش و جايگاه مشاركت مردم در قالب تعاونيها و ضرورت حمايت از اين دسته فعاليتهاي اقتصادي گزارشاتي را از آخرين وضعيت تعاونيهاي شهرستان ارائه و به بيان اقدامات انجام شده ي شهرستان در اين حوزه پرداختند .

 

مهندس رحیمی معاون فرمانداری پارسیان، ضمن گراميداشت هفته تعاون و تسليت فرا رسيدن ايام محرم ضمن رضایت از عملكرد اداره تعاون و تعاونگران حاضر با اشاره به اهميت نقش تعاون در فعاليتهاي اقتصادي تشكر نموده و بيان داشتند: تمامي دستگاههاي اداري مكلف به همراهي و حمايت از تعاونيها مي باشند و همه ي ظرفيت و توان اداري شهرستان در راستاي اعتلاي وضعيت تعاونيها و حل مسائل و مشكلات آنها بصورت جهادي و ويژه اقدام نمايند.

 

لازم بذکر است:
در اين جلسه همچنين مسائل و مشكلات تعدادي از تعاونيها مطرح گرديد و توسط معاونت فرمانداری راهكارهاي لازم و دستورات اجرايي رفع مشكل اين تعاونيها صادر گرديده است.

 

و در مستندي از عملكرد تعاوني هاي برتر شهرستان از طريق ويديو پرژكتور و ميزان مشاركت تعاونيها در فعاليتهاي اقتصادي شهرستان به تصوير كشيده شد.