معروف: باید قطر را می بردیم/ تیم هایی هستند که ایران را اذیت می کنند

بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: در مرحله نیمه نهایی همیشه تیم هایی هستند که تیم ایران را اذیت کنند و ما هم نمی توانیم به خاطر خستگی بهانه بیاوریم.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، سعید معروف بعد از پیروزی تیم ملی والیبال ایران مقابل قطر اظهار کرد: از نظر نتیجه، بازی حساسی داشتیم، برای سرگروهی باید قطر را می بردیم چون کارمان راحت تر می شد.

وی تاکید کرد: مقابل قطر خوب بازی کردیم که قطر هم نتوانست کاری انجام دهد. اگر حریفانمان را دست کم بگیریم اتفاقات دوره قبل تکرار می شود و به مشکل می خوریم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: با توجه به شرایط بدنی بازیکنان ایران ما با 40 درصد توانمان بازی می کنیم و نمی شود بیشتر از این فشار آورد. بدون شک در بازیهای ضربدری بهتر خواهیم بود و اگر بازی خودمان را انجام بدهیم به مشکل نمی خوریم.

معروف تاکید کرد: در مرحله نیمه نهایی تیم هایی هستند که همیشه ایران را اذیت کرده اند و ما هم نمی خواهیم به خاطر خستگی بهانه بیاوریم.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران در پایان با اشاره به حضور خانواده بازیکنان تیم ملی در اینچئون گفت: این کار خوبی است که با کمک اسپانسر صورت گرفته و امیدوارم تداوم داشته باشد. قطعا اگر خانواده ها کنار ما باشند دیگر دغدغه ای نداریم.