ملت ایران در دفاع از مظلومیت فلسطین پیشرو بوده است

رئیس قوه قضاییه گفت: راهپیمایی امروز پیام ویژه‌ای دارد و آن هم این است که ملت ایران در دفاع از مظلومیت فلسطین پیشرو بوده و این سیل خروشان و این جمعیت عظیم در همه کشورهای اسلامی صورت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، آیت‌الله آملی لاریجانی با حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس امسال در شرایط ویژه‌ای برگزار می‌شود و این شرایط ویژه به خاطر این است که مردم بی‌دفاع غزه زیر هجوم ضد بشری رژیم سفاک صهیونیست است.

وی ادامه داد: این پیام مهم را به رژیم ضد بشری صهیونیستی می‌رساند که مردم مظلوم فلسطین و غزه تنها نیستند. انشاءالله این سیل خروشان به زودی این ظلم را از برجا خواهد داشت و رژیم صهیونیستی که رژیمی ضد بشری است با همت امت اسلامی در صحنه روزگار محو می‌شود.

رئیس قوه قضاییه در خصوص سکوت مجامع بین‌المللی در قبال جنایات اسرائیل گفت: نفاق در عملکرد برخی کشورها از جمله آمریکا مشهود است و در حالی که به اسم حقوق بشر از عده‌ای هم جنس باز دفاع می‌کنند اما در قبال مظلومیت ملت فلسطین که زیر هجمه و بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار دارند سکوت کرده و حتی از اسرائیل دفاع می‌کنند. این کشورها در جنایات و جرایم رژیم صهیونیستی شریک هستند.