مهلت10روزه خصوصی سازی به استقلال/تکلیف سفربه آمریکا فردا نهایی می شود

سازمان خصوصی سازی به باشگاه استقلال تهران حداکثر 10روز مهلت داد تا اسناد، مدارک و صورت مالی خود را به منظور قیمت گذاری باشگاه به این سازمان ارایه کند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن اعلام این خبر افزود: در جلسه امروز با مسئولان سازمان خصوصی سازی بنا شد، وضعیت ورزشگاه مرغوبکار، کمپ مرحوم ناصر حجازی و صورت مالی استقلال را آماده و ارایه کنیم.

وی اضافه کرد: در مجموع بنا شد، آنچه برای سازمان خصوصی سازی و دیوان محاسبات فراهم کردن مقدمات واگذاری باشگاه به بخش خصوصی نیاز است، فراهم و حداکثر تا 10 روز آینده ارایه کنیم.

افشارزاده گفت: اسناد و مدارک مورد درخواست سازمان خصوصی سازی آماده است و هفته آینده ارایه خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: باشگاه نمی تواند در تعیین قیمت پایه دخالتی داشته باشد و سازمان خصوصی سازی بر اساس اسناد و مدارک ارایه شده و وضعیت بدهکاری و طلب های باشگاه، قیمت پایه را تعیین می کند.

** تکلیف سفر به آمریکا فردا مشخص می شود

افشارزاده درباره سفر استقلال تهران به آمریکا به منظور شرکت در تورنمنتی در این کشور گفت: نتیجه نهایی رفتن یا نرفتن به آمریکا فردا مشخص می شود و اعلام می کنیم.

وی در خصوص جلسه با تاج رییس سازمان لیگ در باره سفر استقلال به آمریکا افزود: در این خصوص با تاج صحبت کردم و تاریخی که ما ارایه کردیم تاریخی نبود که تاج بتواند همکاری کند.

مدیر عامل باشگاه استقلال تهران گفت: دیدار استقلال و سپاهان 14 بهمن ماه است اما ما پیشنهاد کردیم 28 اسفند برگزار شود که برای سازمان لیگ بسیار سخت است بتواند بازی را 50 روز عقب بیاندازد.