مي‌شود من باشم و پرسپوليس قهرمان نشود؟!

به گزارش پایگاه خبری پارسیان سرپرست پرسپوليس که صاحب رکوردي جالب فوتبال ايران است، از شکستن طلسم بي شکستي قلعه‌نويي مقابل پرسپوليس مي‌‌گويد و عنوان مي‌‌دارد هر بار روي نيمکت پرسپوليس نشسته اين تيم حداقل صاحب يک عنوان قهرماني شده است.

مصاحبه خوردبین را در ادامه می‌خوانید:

یک قهرمانی داریم

از روزی که به عنوان سرپرست در خدمت پرسپولیس هستم سالی نبوده حداقل یک عنوان قهرمانی یا موقعیت تاریخی نداشته باشیم. از قهرمانی آسیا بگیر و قهرمان لیگ و قهرمان جام‌حذفی و قهرمان باشگاه های تهران و … حتی به یاد دارم پرسپولیس یکی، دو سال عنوان نیاورده بود. من که برگشتم تیم قهرمان شد، نه اینکه من تیم را قهرمان کرده باشم اما در سال های اخیر با مدیریت هایی کار کرده ام که مجموعه عملکرد مدیریتی، فنی و سرپرستی تیم را به سمت قهرمانی برده است.

نوبت حمید است

همه می‌ گویند قلعه‌نویی به پرسپولیس نباخته اما حمید هم به استقلال نباخته؛ تازه حمید برد ۳ ـ صفر مقابل استقلال هم دارد و تصور می‌ کنم در مسابقه روبه‌روی درخشان ـ قلعه‌نویی، این بار باید شاهد برتری پرسپولیس باشیم. وضعیت تیم درست نبوده اما به هر حال ما در ۸ بازی اخیرمان صاحب ۴ برد، ۲ مساوی و ۲ باخت شده ایم که عملکرد بدی نیست و هدفگذاری کوتاه مدت ما پیروزی برابر گسترش فولاد، استقلال، نفت‌تهران و گل گهر سیرجان در جام‌حذفی است. در این شرایط اولا در مسابقات لیگ خود را تا رتبه سوم بالا می‌ کشیم و ثانیا می‌ توانیم به نیمه نهایی جام‌حذفی برویم.

اختیار پیام دست حمید است

پیام با ما در هتل است و وضعیت اخلاقی و رفتاری این بچه به حمدالله همیشه خوب بوده است. خود من برخی اوقات تعجب می‌ کنم که این بچه محجوب و نجیب و باادب چرا داخل این مستطیل سبز که می‌شود، اختیار از کف می‌ دهد. به هر حال او با ماست و برای انجام بازی مقابل گسترش فولاد مشکل خاصی ندارد. اما بقیه داستان متعلق به حمید و حیطه اختیارات اوست. حمید می‌تواند به او بازی بدهد و می‌ تواند ندهد، اگر من جای حمید بودم براساس نیاز کادرفنی تصمیم می‌ گرفتم و تنبیهات مربوط به او را خارج از سیستم کادرفنی انجام می‌دادم. به هر حال آنچه مسلم است اختیار پیام دست حمید است.