میرزایی: حاشیه سازی حتی در یک منطقه به ضررکشور ونظام ودولت ماست.ودولت را زیر سوال می برد(.حاشیه سازی ممنوع).

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه شهرستان پارسیان گفت .یکی از عالی ترین واژه های قرآنی که سرآمد همه عبارتهای ما برای خداست واژه تقواست.شما اگر قرآن کریم را بررسی کنید همه این امور را منحصر کرده ولذا وقتی که آیات قرآن کریم را درکنار هم قرار دهیم شما نتایج فردی واجتماعی تقوا را به راحتی می توانید به دست بیاوریدو از آنجایی که خدای متعال در سوره بقره آیه 1و2 بیان می کنند این کتاب منبع هدایت مستضعفان واهل تقواست.

وی بیان کرد یکی از سفارشات مولای متقیان حضرت علی (ع) این است که از لحظات وفرصت هایشان به نحو احسن استفاده کنند.واین فرصت ها را به سه قسمت تقسیم کنند.1- برای یاد گرفتن احکام الهی، تعلیم وتعلم 2-یک قسمت برای معیشت باشد 3- ویک قسمت دیگر برای استراحت باشد.

میرزایی افزود :امام صادق(ع) می فرمایند: اگر خدا رزق تو را تأمین می کند پس چرا غصه می خورید..اگر تقسیم کننده رزق خداست پس چرا حرص می ورزید. اگر می گوئید حساب روز قیامت حق است ودر آخرت حساب وکتابی هست پس چرا مال روی مال انباشته می   کنید.

IMG_0263

خطیب نماز جمعه پارسیان به مناسبت هفته دولت خاطرنشان کرد  مقام معظم رهبری  با اعضای هیئت دولت دیداری داشتند ومطالب مهمی را به عنوان کلیدی ترین مسائل هیئت دولت ابلاغ کردند.15 توصیه مهم به دولت نظام جمهوری اسلامی ابلاغ کردند، که بعضی از آنها مرتبط به شهرستان است وتعدادی رابیان خواهم کرد

میرزایی در اولین توصیه رهبری که کار وفعالیت وخدمت مستمر به مردم وپرهیز از حاشیه سازی ها است گفت .بنده عرض می کنم که اگر مقام معظم رهبری فرمودند دولت در حاشیه سازی نباید وارد شود این خیلی مهم است ولذا مسئولین باید دقت کنند.استانداران، فرمانداران وهمه مدیران بدانند که حاشیه سازی حتی در یک منطقه به ضررکشور ونظام ودولت ماست.ودولت را زیر سوال می برد(.حاشیه سازی ممنوع).

امام جمعه شهرستان دیگر توصیه های مقام معظم رهبری دردیدار با اعضای هئیت دولت را اینگونه بیان کرد

حفظ انسجام درونی وشنیده شدن یک صدا از دولت.

-پرهیز از دوقطبی کردن جامعه با شعارها ودعواهای سیاسی ، احزاب کار خودشان را انجام می دهند.

عبور دولت از جناح بندی ها در مسائل سیاسی .دولت نباید اسیر طرف خاصی باشد

میرزایی در این خصوص گفت آن کسی  هم که در شهرستان ما هست مسئولین اجرایی باید نهایت دقت کنند.که شما هم به معنایی دولت هستید.شما هم نمایندگان اجرایی دولت هستید.ونباید اسیر طرف خاصی شوید.

صبر در قبال انتقادات .بعضی انتقادات تند است ولی انتقادها را گوش کنید وبه جان بپذیرید.انتقادها باید منصفانه باشد.

رواج دادن انتقادهای بی جا وناروا وبی مورد نمی تواند به دولت کمک کند.

رعایت انصاف در انتقادات

میرزایی بیان کرد :از عملکرد دولت های گذشته اگر دولت جدید روشی را قبول ندارد اصلاحش کند. این اصلاح کردن بهتر از این است که مکرر بگوئید دولت قدیم بد بود. وی گفت مقام معظم رهبری فرمودند: شاید دولت بعدی بیاید وموضع شما را زیرسوال ببرد.واگر دولت گذشته جایی اشتباهی داشته است دولت جدید اصلاحش کند.

-ادامه رشد علمی کشور

– پشتیبانی از طرح نظام سلامت کشور که در این..گام بعدی آن اتفاق خواهدافتاد.

میرزایی درادامه سخنانش گفت وضعیت مسکن شهرستان بسیار خوب نیست.بالای یک میلیون نفردر کشور منتظر دریافت مسکن مهراست.در این راستا مشکل را حل کنید.

 امام جمعه شهرستان پارسیان در موضوع غزه گفت : چه زود وعده خدا محقق گردیدو 50 روز مقاومت مردم مظلوم غزه این مردم به پیروزی رسیدند.ودستان خون آشام وخون آلود صهیونیست های کودک کش  به بالا آمد وبه حالت تسلیم درآمد.واین مردم مظلوم به پیروزی رسیدند.

میرزایی خاطرنشان کرد دوران پیروزی های اسرائیل جنایتکار به سرآمده است وهجمه های زیادی برعلیه نتانیاهو بلند شده است.این پیروزی را به مردم مظلوم وگروههای مقاومت تبریک می گوئیم.

وی گفت نتیجه این 50 روز این است .تنها راه موجود برای آزادی فلسطین همچنان که شاخه نظامی حماس اعلام کرد تازه این اول کار است واین نقطه عطفی بود در تحولات فلسطین. اسرائیل بداند تنها راه موجود برای از بین بردن این غده سرطانی فقط مقاومت است.

میرزایی درادامه بیان کرد اما در مسئله عراق بحث مردم مظلوم ترکمن است .که این ترکمن ها شیعه هستند ونزدیک 2 ماه است که این مردم تحت محاصره داعشی ها وتکفیری ها وسلفی ها هستند.

خطیب نماز جمعه افزود : موفقیت چند باره سیستم دفاعی وپدافندی کشور در ساقط کردن پهباد جاسوسی رژیم صهیونیستی یکی دیگر از افتخارات نظامی ما خصوصا سپاه وپادفند هوایی کشور بود که تبریک می گوئیم .