میرزایی: ریشه گناه وغفلت این است که انسان ذکر خدا ویاد مرگ را فراموش کرده است

به گزارش خبرنگارپارسیان،حجت الاسلام میرزایی امام جمعه شهرستان پارسیان بااشاره به سوره احزاب بیان کرد: ای کسانی که ایمان آورده اید از خدا بترسید و همیشه به حق حرف بزنید .
وی گفت: یک دستورالعمل این است که تقوا داشته باشید ویک دستورالعمل این است که به حق وثواب حرف بزنید که نتیجه تقوا وبه حق حرف زدن این است که خداوند متعال اعمالش را اصلاح می کند وازگناهانش می گذرد .
میرزایی تاکیدکرد: یاد خدا ویاد مرگ چهار جنبه دارد .جنبه سازندگی ،بالندگی،بازدارندگی،رشد وتعالی انسانها ، اگر به یاد خدا ویاد مرگ باشید چه درحوزه فردی وکاری واجتماعی قطعا به سوی گناه نخواهید رفت واین جنبه بازدارندگی است ،کسانی که به یاد خدا ویاد مرگ هستند اطاعتشان از خدا بیشتر است .
امام-جمعه-پارسیان1-100x70

وی افزود: ریشه گناه وغفلت این است که انسان ذکر خدا ویاد مرگ را فراموش کرده است .
خطیب نماز جمعه پارسیان بااشاره به مذاکره هسته ای در27شهریوردرنیویورک گفت : چند وقتی است که مسئولین درحال مذاکره با گروه 5+1هستند ونتایج نسبتا خوبی داده است آنچه دراین مذاکرات ملت ما ،رهبر ما ودولت ما به دنبال او بودند میخواستند به جهان ثابت کنند که ایران ودولت اسلامی ونظام اسلامی درجهت صلح آمیز بودن هسته ای گام برمی دارند .
وی گفت :آمریکا با سخنرانی های خود دم از ایران هراسی می زند وترس از این دارد که اگر ایران به انرژی هسته ای دست پیدا کند بمب هسته ای درست می کند و یک ترس عجیبی در دنیا به راه انداختند.
میرزایی به مسئله ائتلاف جهانی علیه داعش اشاره وخاطرنشان کرد: 40کشور علیه داعش ائتلاف و به داعش حمله می کنند برخی از کشور هایی که درون این ائتلاف هستند کشورهای عربی و از حامیان تروریست ها هستند ایران به این دلیل با داعش مبارزه می کند که داعش یک گروه افراطی و وابسته به بیگانگان است که آمریکا به آنها حمایت سیاسی وکشورهای عربی کمک مالی می کنند.
وی گفت: سخنگوی آمریکا اعلام کرده است که ایران جزء ائتلاف نیست ما افتخار می کنیم که جزء این ائتلاف نیستیم چطوربا کشوری که عامل بوجود آوردن داعش است وحال که داعش به جان خودشان افتاده اند ما برای ازبین بردن داعش با این کشور ائتلاف کنیم .
حجت السلام میرزایی در بحث شهرستان تصریح کرد: گام اول شورای اسلامی ما در شهرپارسیان به خیر وسلامت گذشت وهئیت رئیسه شورای شهر انجام شد درگام دوم از عضو شورا درخواست می کنم در انتخاب شهردار یک فرد متخصص ، بدون حاشیه ،آگاه ، وفادار به نظام انقلاب اسلامی انتخاب کند تا شهرستان ازاین وضعیت دربیاید
وی درپایان به عمل جراحی مقام معظم رهبری اشاره وگفت :به لطف خدا ودعای امام زمان ومردم رهبر کشور یک عمل موافقت آمیز را پشت سر گذاشته اند همه بدانند که این محبت ها و عشق ها که مردم نسبت به رهبری دارند یک بخشنامه نیست ،کاریا قانون هم نیست این محبت ها کار دل است .