نارضایتی مردم روزه دار بشاگرد از قطعی های مکرر برق/شرایط جوی علت قطعی برق اعلام شد

مردم روزه دار شهرستان بشاگرد این روزها با مشکلاتی همچون قطعی پی درپی برق و تلفن های همراه مواجه هستند . اهالی بشاگرد در فصل گرما و در ماه میهمانی خدا مجبور هستند به علت نبود برق روزه داری خود را در هوای گرم و طاقت فرسای بشاگرد سپر ی کند .

به گزارش پایگاه خبری پارسیان به نقل ازمهر، قطعی پی در پی برق در شهرستان بشاگرد موجب اختلال در سیستم کاری ادارات شده و نارضایتی مردم را نیز بدنبال داشته است. این قطعی برق باعث فاسد شدن مواد غذای مردم نیز شده است.

بیش از یک هفته است که تلفن های ثابت و همراه شهر گوهران در شهرستان بشاگرد نیز قطع است و مرم برای برقراری یک تماس تلفنی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند. مردم مجبور هستند برای برقراری یک تماس تلفنی به ارتفاعات و کوههای همجوار بروند.

زارعی یکی از اهالی بشاگرد ضمن گلایه از قطع پی در پی برق گفت: متاسفانه قطعی برق در این شهرستان بیش از حد و غیر قابل تحمل شده بطوری که در طول روز شش یا هفت مرتبه و بطور متوسط هر بار یک یا دو ساعت قطعی برق داریم.

حبشی یکی از اهالی روستای پاهتک گفت: متاسفانه قطعی برق و نوسانات شدید در این روستا باعث سوختن لوازم برقی اهالی روستای پاهتک شده است به گونه ای که برق این روستا هم فاز وهم نول برق دارد.

فرماندار شهرستان بشاگرد علت قطعی مکرر برق و تلفن های همراه را در این شهرستان شرایط بدجوی منطقه عنوان کرده و گفت: شرایط بد جوی منطقه این حالت را ایجاد کرده است تا هر چند وقت یکبار تلفن همراه شهر گوهران قطع شود

.محمد اسفندیاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بواسطه رعد و برق های مکرر در این فصل و بارندگی های فصلی که هر روز شاهد آن هستیم موجب قطعی مکرر برق در این شهرستان شده است.

وی گفت اگر ما مشکل برق را حل کنیم و یک برق ثابتی داشته باشیم مشکلات قطعی تلفن نیز بدنبال آن رفع می شوند.

فرماندا بشاگرد افزود: با پیگیری های انجام شده برق منطقه ای قول مساعد نسبت به رفع مشکلات برق تا پایان سال جاری را داده اند. که ان شااله تابستان سال آینده ما مشکل قطعی برق در بشاگرد را نخواهیم داشت.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بشاگرد نیز علت قطع یک هفته ای تلفن های همراه در گوهران بشاگرد را بارندگی های فصلی و نوسانات شدید برق عنوان کرد که موجب اختلال و قطعی تلفن های همراه می شود.

محمد یزدانی فر در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: همکاران ما در هر لحظه پیگیر رفع مشکلات و قطعی تلفن های همراه هستند.

بارش های فصلی در بشاگرد از اول تیر ماه شروع و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد.