نامزدهای برترین بازیکن جوان جام جهانی مشخص شدند

فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا در آستانه دیدارهای رده بندی و فینال نامزدهای برترین بازیکن جوان جام جهانی را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، پل پوگبا و رافائل واران از فرانسه و ممفیس دیپی از هلند سه نامزد کسب عنوان برترین بازیکن جوان جام جهانی 2014 برزیل هستند.

کمیته مطالعات فیفا برترین بازیکن جوان جام جهانی را از بین بازیکنانی که بعد از تاریخ اول ژانویه 1993 به دنیا آمده اند بررسی می کند.

پل پوگبا که جایزه توپ طلا جام جهانی زیر 20 سال را در سال 2013 به عنوان بهترین بازیکن آن رقابتها از آن خود کرد در خط هافبک تیم ملی فرانسه در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و گل نخست تیم ملی کشورش در دیدار مقابل نیجریه در مرحله یک هشتم نهایی را به ثمر رساند.

رافائل واران هم که در این رقابتها به نظر می رسد به روزهای اوج خود بازگشته تنها در صحنه گل تیم ملی آلمان که توسط مت هوملس به ثمر رسید دچار اشتباه شد.

اما ممفیس دیپی ستاره جوان تیم ملی هلند جام جهانی را به عنوان یک بازیکن تعویضی آغاز کرد. او نام خودش را در کتاب رکوردها به عنوان جوان ترین گلزن تاریخ تیم ملی هلند در دیدار مقابل استرالیا ثبت کرد. او سپس در دیدار مقابل شیلی گل دوم هلند را به ثمر رساند تا خودش را بیشتر ثابت کند. دیپی در ادامه به عنوان جوانترین بازیکن تاریخ هلند از سال 1938 تا به حال در ترکیب ثابت تیمش مقابل کاستاریکا به میدان رفت.