نامه‌های کاغذی از سیستم اداری شهرستان میناب حذف می‌شود

فرماندار شهرستان میناب از آغاز به کار اتوماسیون اداری در شهرستان میناب از اول آبانماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، علیرضا پاکدامن ظهر چهارشنبه در جلسه شورای داری این شهرستان که با حضور روسای ادارات و مسئولان محلی در هشت‌بندی برگزار شد با اشاره به سالروز تشکیل وزرات اطلاعت گفت، بخش مهمی از امنیت ما مدیون تلاش‌ها و فعالیت‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان است و افزود این عزیزان بسیار خاموش و مظلومانه مشغول به خدمت هستند.

وی گفت: نیروهای وزرات اطلاعات زحمات بسیاری را در عرصه‌های مختلف می‌کشند و علاوه‌بر رصد مسائل امنیتی، اجتماعی و اقتصادی بسیاری از مسائل دیگر را نیز رصد می‌کنند.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میناب در ادامه گفت مکاتبات فرمانداری این شهرستان از اول آبانماه صرفا از طریق اتوماسیون اداری خواهد بود و دیگر خبری از نامه‌های کاغذی نخواهد بود.

وی گفت: اداراتی که تاکنون موفق نشده اند نسبت به راه اندازی اتوماسیون اداری در این شهرستان اقدام کنند اهتمام ویژه را نسبت به این موضوع داشته باشند و نامه های که که از اول آبانماه به ادارات ارجاع داده خواهد شد صرفا از طریق اتوماسیون ادری خواهد بود و گفت روسای ادارات روزانه باید اتوماسیون اداری خود را چک کنند و مخابرات شهرستان اگر زیرساخت‌های اداره‌ای برای راه اندازی اتوماسیون اداره فراهم نیست نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کند.

وی در ادامه افزود: کلیه اداراتی که پروژه های عمرانی دارند سریعا لیست پروژه های خود را به فرماندای منعکس نمایند و خاطرنشان کردند با توجه به تعطیلات پیش رو و اتصال اسفندماه به تعطیلات عید عملاً 4 ماه و نیم فرصت برای کار و تلاش در سال جاری باقی نمانده است.

پاکدامن خواستار مراقبت ادارت این شهرستان نسبت به بودجه‌هایشان شد و خواستار مراجعه ادارت به فرمانداری جهت امضاء تفاهمنامه‌ها شد.

وی در ادامه در خصوص انتصاب سلمانی افزود: وی فردی اهل درد و اهل کار هستند و به این علت وی را به این سمت منصوب کرده‌اند و خطاب به مهندس سلمانی بخشدار بخش توکهورهشت بندی افزود که مدیریت مسائل و مشکلات منطقه برعهده ایشان است و بدانند که در کارها تنها نیستند و از وی حمایت خواهد شد.

فرماندار شهرستان میناب در خصوص مشکلات بهداشت و درمان در نطقه هشت‌بندی افزود، که با قولی که دکتر بهزادی مسئول شبکه بهداشت و درمان شهرستان داده‌اند از روز شنبه مراکز درمانی دهستان های چراغ آباد و سرنی با استقرا پزشک فعال خواهند شد.

پاکدامن در خصوص مشکلات مطرح شده در خصوص منابع طبیعی و مسکن افزود واگذاری اراضی به صورت شهرک به بیناد مسکن آغاز خواهد شد و بنیاد مسکن نسبت به واگذاری آن به مردم در اسرع وقت اقدام نمایند تا مشکلات مردم در این حوزه به حداقل برسد.

وی در خصوص مشکلات آب و فاضلاب روستایی افزود جهت تسریع در حل مشکلات مردم نیروهای اتفاقات آب در منطقه هشت بندی افزایش خواهد یافت وآنها نسبت به رفع شکستگی ها اقدام خواهند کرد وی افزد نیروهای انتخاب شده از بومیان منطقه هستند تا با استقرار در منطقه خدمات رسانی را بیشتر کنند.

معاون استاندار هرمزگان در زمینه مشکلات برق منطقه هشت بندی افزود پست جدید برق منطقه جهت رفع نوسانات در مدار قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود مشکلاتی نظیر راه ارتباطی هشت بندی به میناب،کشاورزی و مسکن مسائلی هستند که باید به صورت مرتب پیگیری شود و در یک جلسه امکان رفع آنها وجود ندارد وی افزود مردم مطمئن باشند که به صورت جدی پیگیر مشکلات آنها هستند.

وی در پایان گفت عملکرد برخی از ادارات رضایت بخش نبوده و خود دارات مشکلاتشان رصد کنند و اجازه ندهند که در جلسات بعدی از ادارات کم کار نامی برده شود و خودشان در عملکردشان بازنگری کنند و فعالیت بیشتری کنند.