نام پرسپولیس از بازیکنانش بزرگتر است!

به گزارش پایگاه خبری پارسیان محمدرضا خانزاده در مورد دعوتش به اردوی جدید تیم ملی اظهار داشت: «خدا را شکر می‌کنم که دوباره به تیم ملی دعوت شدم. این مسئله باعث شد تا روحیه خوبی بگیرم.»

این مدافع ملی‌پوش خاطر نشان کرد: «اینکه پیش از دربی سه بازیکن پرسپولیس در تیم ملی باشند خیلی خوب است و می‌تواند در روحیه تیمی ما تأثیرگذار باشد.»

وی در ادامه افزود: «واقعاً نمی‌دانستم که به تیم ملی دعوت می‌شوم اما از اینکه دوباره کی‌روش به من اعتماد کرد، خوشحالم. امیدوارم بتوانم برای تیم ملی بازیکن تأثیرگذاری باشم.»

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که چرا در دیدار این تیم مقابل گسترش فولاد به میدان نرفته است، خاطرنشان کرد: «این تصمیم حمید درخشان بود و من هم با آن مشکلی ندارم. البته فکر می‌کنم دربی هفته آینده مقابل استقلال خیلی مهمتر از بازی‌های دیگر باشد و باید سعی کنم در آن بازی به میدان بروم.»

خانزاده در خصوص محرومیت جاسم کرار از دربی و اینکه غیبت او چقدر می‌تواند بر بازی استقلال تأثیر بگذارد، عنوان کرد: «به نظر من محرومیت کرار هیچ اثری روی بازی استقلال ندارد، چرا که شرایط دربی با تمام بازی‌ها تفاوت می‌کند. اصلاً ای کاش کرار بود تا استقلال با تمام قوا بازی می‌کرد.»

وی درباره اعتراض چند بازیکن پرسپولیس در هفته‌های گذشته و تأثیر این مسئله روی روند کاری سرخپوشان گفت: «من نباید در این مورد صحبت کنم اما باید بگویم نام پرسپولیس از تمام نفرات این تیم بزرگتر است. مسلماً بازیکنان ما هم شرایط را درک می‌کنند و دنبال قهر کردن و این مسائل نیستند.»

مدافع پرسپولیس در مورد خداحافظی سوشا مکانی از این تیم در یکی از شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: «من به مکانی حق می‌دهم، چون خیلی تحت فشار است. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازی کردن در آن دشوار است. البته هواداران هم مکانی را تحت فشار گذاشته‌اند که همین مسئله باعث شد او آنطور که باید و شاید عمل نکند.»

خانزاده در واکنش به اعتراض هواداران پرسپولیس به عملکرد این تیم تصریح کرد: «هواداران پرسپولیس همیشه به پرسپولیس لطف داشتند و عاشقانه این تیم را دوست دارند اما واقعاً در چند بازی گذشته هیچ موقعیتی به حریفان‌مان ندادیم و اگر هم گلی خوردیم اتفاقی بوده است. واقعاً گل‌هایی که خوردیم شاید هر ۲۰ سال یکبار اتفاق بیافتد. ما در چند بازی گذشته سعی کردیم فوتبال خوب و روانی بازی کنیم.»

“شنیده می‌شود چند تیم مانند راه‌آهن خواستار این هستند که خانزاده را به صورت قرضی در اختیار بگیرند” وی در این خصوص خاطرنشان کرد: «من این مسئله را از شما می‌شنوم. شاید خیلی‌ها مرا بخواهند که این نظر لطف‌شان است اما چنین چیزی صحت ندارد.»