نخست وزیر پاکستان تاکید کرد: پروژه خط لوله “انتقال گاز” ایران به پاکستان را ادامه می دهیم/اسلام آباد خواهان افزایش حجم تجاری مبادلات

 

نخست وزیر پاکستان تاکید کرد:

 

 

نواز شریف، نخست وزیر پاکستان و حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران توافق کردند که پروژه خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان را ادامه دهند.

به گزارش  پارسیان به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل ازنیشن، نواز شریف، نخست وزیر پاکستان و حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران توافق کردند که پروژه خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان را ادامه دهند.

نواز شریف گفت: با گروهی از بخش های دارایی و نفت کشور پاکستان برای حل تمامی موضوعاتی که مانع از پیشبرد این پروژه شده اند، به تهران سفر کرده است.

 

نخست وزیر پاکستان بر اهمیت خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان برای اسلام آباد تاکید کرد و گفت: کشورش پیشنهادی جدید در این زمینه به تهران ارائه خواهد کرد.

وی افزود: فضای بسیار زیادی برای افزایش حجم مبادلات تجاری وجود دارد و اسلام آباد خواهان افزایش حجم این مبادلات به 5 میلیارد دلار است.

 

نواز شریف اضافه کرد: اسلام آباد از همکاری های چند جانبه با ایران در بخش های نفت و گاز استقبال می کند.

 

دو طرف در این دیدار توافق کردند که با مدیریت بهتر مرزها و ارتقاء اقدامات امنیتی، زمینه افزایش مبادلات تجاری دوجانبه و تقویت روابط و همکاری ها بین دو کشور را فراهم سازند.

 انتهای پیام/