نشانه ای برای وقوع قتل های زنجیره ای در بندرعباس وجود ندارد

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان گفت: نشانه ای برای وقوع قتل های زنجیره ای در بندرعباس وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، جوانشیر کدخداپور در حاشیه نشست شورای ورزش هرمزگان در جمع خبرنگاران در خصوص شایعه اخیر مبنی بر ربودن و قتل زنان در بندرعباس، عنوان کرد: چنین مسئله ای صحت ندارد، چون هیچ نشانه ای مبنی بر وقوع چنین قتل هایی وجود نداشته و تنها شایعه پردازان از راه های مختلف به ترویج آن پرداخته اند.

وی ادامه داد: این حرکت در بندرعباس جو روانی به راه انداخته و اینگونه رفتارها جامعه را ملتهب می کند و اگر ثابت شود عده ای مغرضانه چنین حرکتی را برای شایعه پراکنی انجام داده اند، قطعا موضوع پیگیری و با عوامل آن برخورد قاطع خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در خصوص برخی اظهار نظرها در جلسات رسمی در خصوص این شایعات، بیان داشت: افرادی که دارای مسئولیتی هستند باید پیش از اظهار نظر در این خصوص، مسئله را از طریق مراجع رسمی و امنیتی پیگیری کرده و با شایعه پردازان همراهی نداشته باشند.

کدخداپور تصریح کرد: ما جلساتی با مسئولان امنیتی، انتظامی و قضایی استان در این خصوص داشته ایم و شایعه قتل و ربودن زنان در بندرعباس صحت ندارد و علت مرگ یک زن در ساحل بندرعباس نیز طبق اظهار نظر پزشکی قانونی بر اثر خفگی در آب دریا بوده و قتلی رخ نداده است.
منبع:هرمز