نشست خبری فرمانده سپاه پارسیان؛ اجرای ۸۴ برنامه در هفته بسیج/ سپاه و بسیج در کنار مردم و آماده خدمت به هموطنان است

نشست خبری هفته بسیج فرمانده سپاه پارسیان با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سرهنگ مجید رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: برنامه های هفته بسیج امسال با شعار محوری «بسیج پاره تن مردم» در سه بخش عمومی، فرهنگی و امنیتی و دفاعی در شهرستان پارسیان برگزار می شود تا رسالت، قابلیت و ظرفیت بسیج در سرتاسر شهرستان نمایان شود.

 

وی، افزود: بسیج تنها یک مجموعه نظامی نیست، بلکه تفکری است که در تمامی ابعاد از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصاد مقاومتی در کنار مردم بوده و آماده خدمت به هموطنان است.

 

رنجبری، برنامه های هفته بسیج در شهرستان پارسیان را ۸۴ برنامه عنوان و تصریح کرد: عطرافشانی قبور مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، همایش پیشکسوتان بسیج(یاد یاران)، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، رزمایش گردان های سایبری، یادواره شهدای طلاب، رزمایش مواسات و همدلی، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم و اجتماع سازمان یافته بسیجیان در روز سوم آذر از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

 

فرمانده سپاه پارسیان گفت: بسیج اقتصاد مقاومتی، بسیج علم و پژوهش، بسیج عدالت و مبارزه با فساد، بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن، بسیج استقلال و آزادی، بسیج سبک زندگی و بسیج معنویت و اخلاق روزهای هفته بسیج نام‌گذاری شده است.

 

وی، با اشاره به جنگ تمام عیار در فضای مجازی و تجمیع همه دشمنان، تصریح کرد: توقع می‌رود که همه ما هوشمندانه با اتکا به فرمایشات مقام معظم رهبری، دین خود را به انقلاب و شهدا ایفا کنیم‌.

 

از ۲۹ آبان تا پنجم آذرماه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته بسیج و پنج آذرماه به نام روز بسیج مستضعفان نامگذاری شده است.