نشست خبری فرمانده سپاه پارسیان به مناسبت هفته دفاع مقدس؛ اجرای بیش از ۸۰ برنامه در هفته دفاع مقدس/ محرومیت زدایی اولویت اول برنامه های سپاه است

فرمانده سپاه پارسیان در نشست خبری هفته دفاع مقدس از اجرای بیش از ۸۰ برنامه خبر داد که اولویت اصلی این برنامه ها محرومیت زدایی در سطح شهرستان است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ سرگرد پاسدار اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در نشست خبری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره شهدا وامام شهدا گفت: این دوران برگ زرین و درخشانی برای انقلاب و نظام محسوب می شود.

 

موذن نسب، در ادامه این نشست، هدف از بزرگداشت هفته دفاع مقدس را نمایش قدرت جمهوری اسلامی به دشمنان دانست و اظهار کرد: ایران اسلامی این قدرت را به برکت ولایت فقیه دارد.

 

فرمانده سپاه پارسیان، با اشاره به اینکه استفاده از فرهنگ دفاع مقدس راهکار برون رفت از خیل مشکلات خواهد بود، افزود: اکنون نیز اگر می‌خواهیم از مشکلات عبور کنیم قطعاً تنها راهکار آن استفاده از فرهنگ دفاع مقدس است ما شعار ما توانستیم را یک‌بار در عرصه دفاع مقدس به عرصه ظهور رساندیم در این دوره نیز می‌توانیم این شعار را متجلی کنیم ولی نیاز به یک عزم و وحدت ملی داریم.

 

وی در پایان به برخی از مهم ترین برنامه های این هفته در سپاه پارسیان اشاره و خاطرنشان کرد: درهفته دفاع مقدس بیش از ۸۰ برنامه از جمله افتتاح ۲ سالن ورزشی در ۲ روستای قاسمعالی و چهواز، افتتاح ۲ مسجد در روستاهای برکه دکا و پیشو، افتتاح پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر در روستای قاسمعالی، اعزام پزشک به مناطق محروم، اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم، دیدار با خانواده معظم شهدا، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری یادواره شهدا و آبروی محله در سطح شهرستان پارسیان برگزار خواهد شد و همچنین شعار راهبردی امسال در هفته دفاع مقدس با شعار محوری”ما می توانیم”خواهد بود.