نمازخانه اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه به بهره برداری رسید

نمازخانه اداره بنادر و دریانوردی بندرلنگه به بهره برداری رسید

 

درطی پنجمین روز از سال جدید و در جریان سفر مقامات ارشد سازمان بنادرو دریانوردی کشور به غرب هرمزگان، نماز خانه اداره بنادر و دریانوردی شهرستان بندرلنگه به بهره برداری رسید.

 به گزارش پایگاه خبری  پارسیان، نمازخانه اداره بنادر و دریانوردی لنگه در زمینی به مساحت 150 متر مربع و اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال در ساختمان اداری این بندر برای راحتی فعالان بندری، تجار و رانندگان به بهره برداری رسید.

در آیین افتتاح رسمی این نمازخانه، ‘سید علی استیری’؛ معاون امور دریایی سازمان بنادر و سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان،’علیرضا کبریایی’؛ عضو هیأت عامل و معاون توسعه و تجهیز سازمان بنادر و دریانوردی، ‘مسعود قانعی فر’؛ فرماندار شهرستان لنگه و جمعی از مسئولان محلی حضور داشتند.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن قدردانی از اهتمام ویژه مدیریت اداره بنادرو دریانوردی لنگه در خصوص احداث این نمازخانه عنوان کرد: نماز از مهم ترین واجبات دینی است که اقامه آن انسان را در مسیر سعادت و کمال قرار می دهد.

استیری با بیان اینکه فضای نمازخانه ها در جذب نمازگزار و تبلیغ این فریضه واجب بسیار موثر و تاثیرگذار است، گفت: طرح‌های توسعه این بندر طی سال‌های اخیر سبب شده تا روزانه پذیرای جمع کثیری از ملوانان، تجار و رانندگان باشد.

شرستان بندرلنگه در 185 کیلومتری جنوب غربی بندرعباس، یکی از قدیمی ترین بنادر ایران است. این بندر با 38 هکتار مساحت دارای 2 پست اسکله چند منظوره و یک اسکله رو-رو(وی‍ژه تخلیه و بارگیری خودرو ) با مجموع طول 500 متر است.

منبع هرمز