نماینده غرب هرمزگان در مجلس:اخراج بومی های هرمزگان در پارس جنوبی را بی جواب نمی گذاریم/از حقوق هرمزگانی ها در سطح کلان سوءاستفاده شده است

نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اخراج بومیان هرمزگان در پارس جنوبی گفت:همه غیربومی های صنایع هرمزگان را اخراج خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ناصرشریفی نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در مراسم بازدید وزیر صنعت ،معدن وتجارت از بندر ساحلی پارسیان گفت:شهرستان پارسیان درارای ظرفیت های فراوان و بالقوه در سرمایه گذاری های اقتصادی ومعدنی در سطح کلان وملی است ویک شهرستان دارای استعداد رشد اقتصادی می باشد.

 

شریفی اظهار کرد:پروژه صنایع انرژی بر پارسیان از سال 86 آغاز به کار کرده است و 10 سال چه اتفاقی افتاده است که همه چیز در سرجای خود قرار دارد.

 

وی افزود:منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان را باید با مطالعه وآینده نگری، برنامه ریزی جامع وبدون آلایندگی وبا نظر ونگاه مردم ساخت.

 

نماینده شهرستان های پارسیان،بستک وبندر لنگه در مجلس شورای اسلامی مردم هرمزگان و به ویژه غرب این استان را مردمی کم توقع،صبورو وبردبار توصیف وعنوان کرد:متأسفانه از این همه حجب وحیا،متانت ومهربانی مردم در این خطه سوءاستفاده شده است.

 

شریفی استان هرمزگان را جزء 5 استان برتر کشور در تولید درآمد ملی دانست وادامه داد:جای بسی تأسف است که این استان سرشار از نعمت های طبیعی جزء 5 استان آخر در اخذ درآمدهاست.

 

نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محصور بودن شهرستان پارسیان در 3 منطقه صنعتی لاوان،چاههای تابناک و پارس جنوبی گفت:دود و آلایندگی ومشکلات زیرساخت های شهری برای این مردم است ولی درآمد و ثروت فراوان آن برای دیگران می باشد.

 

وی با توجه به اخراج برخی از بومیان پارسیان در پارس جنوبی خطاب به وزیر صنعت،معدن وتجارت بیان کرد:با توجه مسئله بومی وغیر بومی که در پارس جنوبی به راه افتاده است واینکه پارسیان در جوار شهرستان عسلویه قرار گرفته مسئولان این شهرستان مردم پارسیان را غیربومی می خوانند ما هم در جواب، همه غیربومی های صنایع هرمزگان را اخراج خواهیم کرد.