نماینده غرب هرمزگان در مجلس در اجتماع بسیجیان؛ مسئولی که در فکر و اندیشه اش خدمت به مردم باشد بسیجی است/ وحدت تن و بدن دشمنان را می لرزاند و آنها را عصبانی می کند

نماینده غرب هرمزگان در مجلس، با اشاره به تفکرات برخی مسئولین در خدمت رسانی به مردم، گفت: مسئولی که در فکر و اندیشه اش خدمت به مردم باشد بسیجی است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت هفته بسیج، اجتماع بزرگ بسیجیان با شعار ” بسیج، چهل سال افتخار ” با حضور نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس، مسئولین شهرستانی و بسیجیان در سالن خیبر برگزار شد.

 

ناصر شریفی، نماینده شهرستان های پارسیان، بستک و بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: وحدت، کلید واژه ای است که تن و بدن دشمنان را می لرزاند و آنها را عصبانی می کند.

 

شریفی، خطاب به همه آحاد جامعه برای حرکت در مسیر وحدت، گفت: همه بایستی در عمل همانگونه که امام راحل و رهبر معظم انقلاب تبیین و تاکید کرده اند، جامه عمل بپوشانیم و در مسیر وحدت گام برداریم.

 

وی، با بررسی مشکلات امروز و دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: شرایط آن زمان سخت تر و مشکل تر از امروز بود و آنچه که باعث شد تا بتوانیم از آن همه گردنه سخت، به سلامت عبور کنیم وحدت و همدلی بود که دشمن را در هم کوبید.

 

نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در ادامه، بسیج را ظرفیتی استثنایی و فوق العاده خواند و افزود: بسیج دارای ظرفیت های بی نظیر برای اعتلا و پیشرفت کشور است و امروز نیز تفکر بسیجی عبور دهنده کشور از همه شرایط دشوار خواهد بود.

 

ناصر شریفی، تاکید کرد: ایمان و اخلاص، کارآمدی، انعطاف پذیری و اینکه بسیج مختص به زمان و مکان خاصی نیست از جمله ویژگی های بسیج است که به وسیله آن می توانیم تفکر بسیجی در جامعه بشناسیم.

 

وی، به مقوله انعطاف پذیری بسیج اشاره و عنوان کرد: بسیج برای یک زمان و مکان خاصی به وجود نیامده و هر زمانی که انقلاب و نظام احساس کنند برای خدمت رسانی به مردم به کمک هایی نیاز است، بسیج خط مقدم این خدمات رسانی است‌، کسانی که در هشت سال دفاع مقدس جانانه در مقابل دشمن ایستادند، بعد از جنگ نیز لباس سازندگی پوشیدند و خدمت کردند.

 

نماینده مردم شهرستان های پارسیان، بستک و بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هر مسئولی که در فکر و اندیشه اش خدمت به مردم باشد بسیجی است، خاطرنشان کرد: مردم را پاسکاری کردن در این اداره و آن اداره و یا پای حرف مردم ننشستن، اگر مسئولی که این تفکرات را داشته باشد بسیجی نیست و قطعا انقلابی هم نخواهد بود.