نماینده غرب هرمزگان در مجلس: صلابت هر جامعه نشان از نیروی جوان آن می باشد/ ناامیدکنندگان جوانان جامعه، مزدوران استکبار هستند

نماینده غرب هرمزگان در مجلس، به اندیشه پویا و نشاط جوانی اشاره کرد و گفت: صلابت هر جامعه نشان از نیروی جوان آن می باشد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ ناصر شریفی، نماینده مردم شهرستان های پارسیان، بستک و بندر لنگه در مجلس شورای اسلامی در مراسم گرامیداشت روز شورا و ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، اظهار کرد: وقتی واژه با مصمای جوان به میان می آید طراوت، نشاط، شادابی و انگیزه تداعی می شود.

 

شریفی، صلابت و اقتدار هر جامعه ای را نشأت گرفته از نیروی جوان آن جامعه دانست و گفت: جوانی فرصتی است که خداوند برای درخشش و تبلور اندیشه ها، توانییها و ظهور شایستگی ها در نهان انسان قرار داده است.

 

وی، اندیشه پویا و نشاط جوانی را مهم و اولویت دار خواند و افزود: این ویژگی ها در بزنگاهها و در مواقع بروز سختی ها و مشکلات، جانانه می درخشد که دوران هشت سال دفاع مقدس را یکی از این بزنگاهها بود که همین جوانان نقش آفرینی کردند.

 

نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وجود نیروی جوانی به هر کشوری امید و آینده نگری خواهد داد و به جامعه نشاط و طراوت خاصی می بخشد و هرکسی که این سرمایه های ارزشمند و این منابع پر قدرت و اثرگذار کشور را دلسرد و ناامید کند، شیطان است و مزدور استکبار.

 

شریفی، خطاب به همه مسئولین در جهت حمایت از جوانان، تصریح کرد: همه مسئولین باید قدر نیروهای جوان و با انگیزه و پر انرژی را بدانند و در عمل برای جوانانمان برنامه ریزی مناسب و کارآمدی را داشته باشند که قانون منع به کارگیری بازنشستگان در پست های مدیریتی گام مهمی بود که مجلس شورای اسلامی برای حمایت از جوانان این مرزوبوم برداشت.

 

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی امروز جامعه گفت: آنچه که امروز همگان را نگران کرده و دغدغه ای که بارها مقام معظم رهبری به آن تأکید داشته اند اشتغال جوانان است که باید چاره برای آن اندیشیده شود.

 

نماینده غرب هرمزگان در مجلس، به راه اندازی صنایع انرژی بر اشاره و گفت: همه تلاش ها این بوده که ضمن رعایت شرایط زیست محیطی، بسترهای مناسب نیز جهت اشتغال ایجاد شود تا بتوانند جوانان بومی این منطقه در این شرکت فعالیت کنند.

 

وی همچنین به موضوع شوراهای اسلامی شهر و روستا و محلی است جهت شور و مشورت پرداخت و عنوان کرد: همین که یک فصل و هفت اصل مختص شوراهاست این نشان از عمق نگاه به جایگاه شورا را دارد.