نماینده غرب هرمزگان در مجلس: پیش بینی های رهبر انقلاب درباره برجام محقق شد/ مردم نگران رفتار برخی از مسئولین هستند

نماینده غرب هرمزگان در مجلس با اشاره به بدعهدی آمریکا در خروج از برجام گفت: پیش بینی های رهبر انقلاب درباره برجام محقق شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مراسم اولین یادواره شهدای شیعه و اهل سنت پارسیان با حضور استاندار هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد(ع)، فرمانده منطقه چهارم ندسا، نماینده غرب هرمزگان در مجلس، جمعی از مسئولین و آحاد مردم پارسیان برگزار گردید.

 

ناصر شریفی، نماینده شهرستان های پارسیان، بستک و بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با گرامیداشت ماه شعبان و اعیاد این ماه گرانقدر، اظهار کرد: از خداوند متعال به حرمت ماههای پر رحمت خود می خواهیم که برکتش را پیوسته برای ملت و کشور ایران اسلامی ارزانی بدارد و این ملت را از گزند فتنه گران و مستکبران و دشمنان قسم خورده در امان نگه دارد.

 

شریفی، در ادامه با اشاره به بدعهدی های آمریکا و خروج این کشور از موضوع برجام اشاره کرد و گفت: تجربه تاریخی دیگری از آمریکا در ذهن ملت ایران به ثبت رسید و نشان داد که آمریکایی ها هیچ زمانی به رفتار و کردارشان پایبند نبوده و ملت ایران نیز این موضوع را درک کرده اند.

 

وی، به بیانات رهبر معظم انقلاب در آغازین روزهای مذاکرات برجام اشاره کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب در آن روزها فرمودند که به آمریکا اعتماد ندارم و به این مذاکرات نیز خوشبین نیستم اما دولت و دستگاه دیپلماسی کار خود را انجام دهد، اما امروز به همه دنیا و مسئولان داخلی نیز ثابت شد که پیش بینی های رهبر معظم انقلاب محقق شده است.

 

نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مشی ملت ایران تعامل با دنیاست، اضافه کرد: آمریکایی ها از دست خدای بزرگ و ملت ایران سیلی های زیادی خورده اند، از جمله سیلی در طبس و لانه جاسوسی، اما باید به خاطر این بدعهدی منتظر سیلی دیگری از جانب پروردگار باشند.

 

شریفی، با قدردانی از برگزاری یادواره شهدا و تجلیل و تکریم شهدا، گفت: یادواره های شهدا تجلیل از انسانهایی است که شیرمردانی را در دامن پاک خود پرورش دادند تا امنیت و آرامش امروز شکل گیرد و تکریم از افرادی که جان و خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا این کشور عزت و سربلندی داشته باشد.

 

وی، وظیفه مسئولین و آحاد جامعه در قبال شهدا را سنگین خواند و افزود: شهدای گرانقدر ایران اسلامی عزتمندانه رفتند تا مسئولین امروز بتوانن خالصانه خدمت کنند، آنها رفتند تا ریشه ظلم و تبعیض و رانت و فساد و اختلاس در کشور ریشه کن شود.

 

نماینده شهرستان های پارسیان، بستک و بندرلنگه در مجلس شورای اسلامی، به نگرانی مردم از رفتار برخی مسئولین اشاره کرد و گفت: مردم در بدترین شرایط تحریم همیشه جانانه ایستاده اند و کمرشان خم نشد، اما فساد، بی حرمتی و سرسنگین بودم غیر قابل تحمل است.