نماینده هرمزگان در آستانه انصراف از مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور/ تیم خیلج فارس پارسیان نیازمند کمک مسئولین است

تیم خلیج فارس پارسیان به عنوان نماینده هرمزگان در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور به علت مشکلات مالی در آستانه انصراف از این مسابقات است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همین چند روز پیش بود که تیم فوتبال نوجوانان خلیج فارس پارسیان با غلبه بر نماینده بندرعباس قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان هرمزگان شد.

 

محسن مرادی، مدیر عامل باشگاه خلیج فارس پارسیان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، با ابراز نگرانی از مشکلات مالی این تیم، اظهار‌کرد: این تیم پس از قهرمانی در لیگ استان در بازی های زیر گروه کشوری که در اواخر سال جاری برگزار خواهد شد به دلیل مشکلات مالی در صورت عدم حمایت و کمک مسئولین شهرستان، از این مسابقات انصراف خواهد داد.

 

وی افزود: در طول برگزاری مسابقات همواره با مشکلات مالی مواجه بودیم و برای سفر به شهرهای مختلف استان جهت برگزاری مسابقه نیز بدون اعتبار و برخی موارد با هزینه شخصی مسابقات خود’را برگزار نمودیم .

 

مسئولین هرمزگان نیز تیم خلیج فارس پارسیان را باید در پوشش حمایت خود قرار دهند زیرا این تیم نماینده استان در مسابقات لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور خواهد بود .

 

گفتنی است همه بازیکنان این تیم بومی شهرستان هستند و بدون هیچ گونه کمکی در مسابقات استانی با اقتدار به قهرمانی دست یافت.