نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان: ایران دنیا را در پیچش تاریخی قراره داده است/ برخی مسئولین اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان با اشاره به قدرت تاثیر گذار ایران در منطقه و جهان، گفت: ایران دنیا را در پیچش تاریخی سختی قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ مراسم تکریم و معارفه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان با حضور اعضای شورای تامین، بسیجیان و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان برگزار شد.

 

حجت الاسلام رستگار، نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان در این مراسم، بصیرت و استقامت را دو راه مقابله با دشمنان دانست و اظهار کرد: بصیرت دارای دو شاخه امام شناسی و دشمن شناسی است که فرد دارای بصیرت در زمان بحران و سختی امام زمان خود را گم نمی کند و به مقابله با دشمن می پردازد.

 

حجت الاسلام رستگار، با اشاره به چهل سالگی انقلاب، عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران در چهل سالگی انقلاب خود قرار گرفته و دستاوردهای متعددی را به دست آورده و چنگ در چنگ دشمنان این انقلاب، مقاوم ایستاده ایم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، دنیا را در پیچش تاریخی قرار داده است، گفت: ایران اسلامی به چنان قدرتی تاثیر گذار در منطقه تبدیل شده که هیچ کشوری نمی تواند نگاه چپ بیاندازد.

 

وی، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز به خیمه گاه معاویه نزدیک شده و خود را به مرز اسرائیل غاصب رسانده است و علت این همه عربده کشی و عصبانیت این دشمنان، نزدیک شدن ایران به قله حکومت مهدوی است.

 

حجت الاسلام رستگار، با اشاره به اینکه هیچ جنگی در قطعا علیه کشور رخ نخواهد داد، گفت: هیچ جنگی نظامی قطعا رخ نخواهد داد زیرا منافع آمریکا و اسرائیل در تیررس نیروهای مسلح ماست و اگر اشتباهی از آنها سر بزند معادلات جهانی را به نفع ایران عوض خواهیم کرد.

 

وی، پاشنه آشیل کشور را اقتصاد دانست و تاکید کرد: مقام معظم رهبری همواره بر اقتصاد مقاومتی نظر دارند که برخی مسئولین هیچ اعتقادی به اقتصاد مقاومتی ندارند و همه تخم مرغ ها را در سبد برجام چیده اند.

 

در پایان این مراسم از خدمات حجت الاسلام رهنمای قدردانی و حجت الاسلام علیپور به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پارسیان معرفی شد.