نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم ندسا: افرادی درلباس انقلابی گری تیشه به ریشه اسلام می زنند/ خواب غفلت برخی خواص مظلومیت رهبر معظم انقلاب را هویدا می کند

نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم ندسا با اشاره به وجود افرادی که در لباس انقلابی گری تیشه به ریشه اسلام می زنند، اظهار کرد: خواب غفلت همین افراد است که امروز مظلومیت رهبری معظم انقلاب هویدا شده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ آئین تکریم و معارفه مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه درناوتیپ 412 ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با حضور مسئولین شهرستانی و برخی نیروهای نظامی در سطح شهرستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام پولادی، نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم ندسا خطاب به روحانی هایی که در هر شهر و یاری خدمت می کنند، گفت: هر عنوانی که یک روحانی درد هر پست و مقامی دریافت می کند گذری است اما شاگردی در محضر ائمه جمعه هر شهر، مسئولیتی ذاتی می باشد.

 

حجت الاسلام پولادی، به مظلومیت های مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مظلومیت های رهبر معظم انقلاب این است که خواص جامعه از حریم رهبری دفاع کنند تا این عزت نگه داشته شود، اما می بینیم که در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، در برخی موارد ایشان نکاتی را دستور می دهند و این خوشحال کننده نیست زیرا مظلومیت مقام معظم رهبری را می رساند واینگه خواص جامعه در خواب غفلت هستند.

 

وی، به جریان های ناکثین، قاسطین و مارقین اشاره کرد و ادامه داد: امروز این سه جریان دست به دست هم در مقابل انقلاب ایستاده اند و درلباس انقلابی گری تیشه به ریشه اسلام می زنند.

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان نیز در این مراسم با قدردانی از حضور پرشور و شعور ملت ایران در راهپیمایی روزجهانی قدس، گفت: این گرمای 50 درجه نیز باعث نشد که مردم در راهپیمایی عظیم شرکت نکنند و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مشتی محکم بر دهان صهیونیسم و آمریکای جنایتکار زدند.

 

میرزایی، با قدردانی از مجموعه فعالیت های مسئول سابق دفترنمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ 412 ذوالفقار، اظهار کرد: باید به مجموعه سپاه تبریک گفت که توانسته چنین طلبه ای را در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به کارگیری کند و آن شأنیت خدشه دار نشود.

 

وی، با انتقاد از برخی روحانی نماها در سطح جامعه، افزود: برخی بر سر سفره این نظام و انقلاب بزرگ شده اند اما هیچگونه ارزشی برای نظام قائل نیستند، چنین روحانی نماهایی به درد این انقلاب نمی خورند.

 

امام جمعه پارسیان ادامه داد: جلوی این عمامه به سرها که خلاف شئونات اسلامی عمل می کنند ایستادگی می کنم، زیرا آنها خسارت های سنگینی را تاکنون به وجود آورده اند.

حجت الاسلام صفایی، مسئول سابق دفترنمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ 412 ذوالفقار منطقه چهارم ندسا، در این مراسم با قدردانی از فرماندهان سابق و کنونی ناوتیپ412 ذوالفقار، اظهار کرد: این فرماندهان با تمام خلوص نیت درس بزرگمردی و ایمان و معنویت را در میان نیروهای سبزپوش ارائه می دهند و بعد معنوی آنها را تقویت می کنند.

 

حجت الاسلام صفایی، لباس روحانیت را افتخاری بزرگ برای خود دانست وافزود: رزق و روزی حلال پدر و شیر حلال مادر بود که امروز لباس پرافتخار روحانیت را بر تن دارم و می توانم در مجموعه مقدس سپاه خدمتگزاری کنم.

 

وی، با اشاره به اینکه هر شخص در هر پست و مقامی دچار خطاها و اشتباهاتی است، عنوان کرد: بنده نیز با چند سال خدمت، دچار اشنباهاتی شده ام که خود را مبرا از اشتباه نمی دانم، اما هیچ زمانی از روی عمد قدم در مسیر خطا نگذاشته ام.

 

 

در پایان این مراسم حجت الاسلام عاشوری به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ 412 ذوالفقار معرفی و از زحمات چندساله حجت الاسلام صفایی قدردانی شد.