نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم ندسا: خون شهید حججی ها آینده انقلاب را تضمین می کند/سلفی گرفتن با نماد کفر، اوج حقارت است

نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم ندسا با اشاره به اقتدار انقلاب اسلامی در اوج ظلم و کفر اظهار کرد: خون شهید حججی ها آینده این انقلاب را تضمین می کند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام پولادی، نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم ندسا در یادواره شهید حججی در روستای چهواز با اشاره به صلابت و استقامت وی، اظهار کرد: آینده این انقلاب با خون حججی ها تضمین شده است.

 

پولادی، تولد شهید حججی را همزمان با اوج تهاجم و شبیخون فرهنگی دانست و افزود: این شهید الگوی خود را شهید احمد کاظمی دانسته و اردوهای جهادی در مناطق محروم را افتخار خود می داند.

 

وی، نقشه های شوم آمریکا در منطقه خاورمیانه را شکست خورده دانست و گفت: هر جا در این منطقه، آمریکا قدم گذاشته است، امروز در اختیار ایران اسلامی قرار گرفته و تفکر انقلابی و اسلامی در آنجا پیاده شده است.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم ندسا، خطاب به دشمنان خارجی و واداده های داخلی، تصریح کرد: همه دشمنان بدانند که این انقلاب توقف ناپذیر است، زیرا این انقلاب صاحب دارد .

 

پولادی، دست مدد الهی را پشتیبان این نظام دانست و تصریح کرد: هر زمانی و در هر مقطعی از مسیر انقلاب، عده ای در داخل کشور کاری را از روی غفلت انجام دهند که دشمن شاد شود و جوانان این مرز و بوم سرافکنده شوند، دست مدد الهی میدان داری خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: نماینده مجلس شورای در حالی که باید نماینده مستضعفان و پابرهنگان باشد و در برابر استکبار جهانی بایستد، ولی در مقابل یک نماینده اتحادیه اروپا که نمادی از ظلم و استبداد است، خم می شود و عکس سلفی می گیرد و حقارت خود را به رخ همگان می کشد.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم ندسا، با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) و راهپیمایی میلیونی خاطرنشان کرد: کربلا و مراسم جهانی اربعین به سمت وسویی می رود که دنیا حسین بن علی(ع) را بشناسد.