نهایت بی‌حرمتی دایی از زبان خاکپور

به گزارش پایگاه خبری پارسیان بعد از اینکه محمد مایلی‌کهن برای گذراندن ۴ ماه حبس تعزیری به خاطر شکایت علی دایی راهی ندامتگاه اوین شد محمد خاکپور در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اتفاقی که نباید بیفتد افتاد و این یکی از زشت‌ترین اتفاقات فوتبال ایران است که در تاریخ ثبت می‌شود که یک شاگرد استادش را با دستنبد به زندان انداخت. این باعث شرمندگی همه ماست.

وی در مورد اینکه آیا با علی دایی برای وساطت تماس گرفته است، عنوان کرد: بعد از سال ۹۸ هیچ تماسی با دایی نداشته و در طول این چند سال فقط یکی دو بار یکدیگر را دیدیم. باتوجه به شناختی که از او دارم و فکر می‌کنم صحبت من و امثال من در نظرش تاثیر نداشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که این اتفاق چه سودی برای دایی داشته است، اظهار داشت:‌بهتر است این سؤال را از خود دایی بپرسید.

پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سؤال که چرا مایلی‌کهن اصرار داشت به زندان برود، خاطرنشان کرد: او اصرار نداشت بلکه حکم ابلاغ شده و از طریق دادگاه برای اینکه مایلی‌کهن خودش را معرفی کند پیامک هم ارسال شده بود. او به قانون تمکین کرده و اصراری ندارد.

خاکپور در ادامه اظهار داشت: برای ورزش بد است که یک مربی به زندان برود. هیچ کسی منکر خدمت‌هایی که مایلی‌کهن به فوتبال کرده نیست و چه افراد ورزشی و چه غیرورزشی بر این مسئله تاکید دارند اما تنها کسی که این مسئله را نمی‌داند شاگرد او بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود در مورد اینکه مایلی‌کهن همیشه با صداقت صحبت کرده اظهار داشت: صد در صد همینطور است او اگر چیزی می‌گوید به آن اعتقاد دارد و حرفش را بدون رودربایستی بیان می‌کند و ترسی از بیان واقعیت ندارد.

خاکپور در رابطه با اینکه علی دایی در برنامه ۹۰ اعلام کرد ندامتی در مایلی‌کهن ندیده که بخواهد او را ببخشد و آیا فکر می‌کند این صحبت در شان یک شاگرد است که در رابطه با مربی‌اش بیان کند، گفت:‌شما خبرنگار هستید و کلمات را بهتر می‌شناسید. این حرف ثقیلی است که شما بخواهید نسبت به استاد خود بیان کنید. این حرف نهایت بی‌حرمتی است.