نوبتی هم باشد نوبت من است داور دربی باشم

به گزارش پایگاه خبری پارسیان یدالله جهانبازی در مورد اینکه گزینه اول قضاوت در دربی پایتخت است، گفت: «نمی‌دانم چه بگویم اگر بگویم این بازی را من سوت می‌زنم اشتباه گفتم و اگر هم بگویم من داور بازی نیستم باز هم حرفم اشتباه است. اما به قول مسعود عنایت اگر دربی نوبتی هم باشد این بار نوبت من است که این بازی را سوت بزنم.»

وی ادامه داد: «من از فصل گذشته تا امروز با لطف خدا قضاوت‌‌های کم اشتباهی داشتم و اشتباه تاثیرگذاری مرتکب نشدم. فینال جام حذفی فصل گذشته را بین مس کرمان و تراکتورسازی را سوت زدم. دیدارهای حساس لیگ یک را هم من قضاوت کردم که قضاوت‌های خوبی و مسئولان داوری از قضاوت‌هایم رضایت داشتند. با این حال اصفهانیان رئیس محترم کمیته داوری گفته است که شانس من هم به اندازه شانس دیگر گزینه‌های قضاوت در دربی است. یعنی من هم به اندازه صالحی و حق‌وردی و .. شانس دارم.»

جهانبازی در مورد اینکه برای قضاوت در دربی استرس دارد یا نه، ‌گفت: «نه استرسی ندارم. بیشتر همسن و سال‌های من داوری را سوت زدند و من فقط تجربه قضاوت در این بازی را ندارم. من هم دوست دارم مزه قضاوت در دربی را تجربه کنم و امیدوارم که این شانس به من هم داده شود.»

وی در مورد مشکلات داوران در لیگ چهاردهم و پرداخت نشدن دستمزدها گفت: «داوران همیشه با این مشکلات دست و پنجه نرم کرده‌اند.»