نیروهای وزارت اطلاعات زمینه موفقیت نظام را فراهم کرده اند

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به سی امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات و با اشاره به اهمیت کار این وزارتخانه، گفت: با تلاش نیروهای وزارت اطلاعات زمینه موفقیت نظام در ابعاد داخلی و خارجی فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس افزود: اگر برخی از اقدامات و خدمات این وزارتخانه نبود، نظام دچار مشکلات جدی می شد.

وی بیان داشت: فعالیت های سربازان گمنام امام زمان (عج) جلو بسیاری از ترورها را گرفت و امروز این نیروها با زحمات و مجاهدت های خاموش در حال حفاظت از انقلاب و ارزش های اسلامی و مردم در مقابل دشمنان هستند.

امام جمعه بندرعباس ، حفظ امنیت کشور، از بین بردن توطئه های دشمنان را از جمله دستاوردهای بزرگ وزارت اطلاعات عنوان و بیان کرد: فعالیت های این وزارتخانه در حفظ سلامت مدیران و مسوولان نیز نقش بسزایی داشته و در برخی مواقع که مدیران مسیر اشتباهی را در پیش گرفتند، نیروهای این وزارتخانه بدون اینکه آبرویی از کسی ببرند، وی را به مسیر صحیح هدایت کردند.

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه وزارت اطلاعات تاکنون با آبروی مردم بازی نکرده، از جنجال سازی هایی که برخی ها قبل از ثابت شدن جرم کسی انجام می دهند، به شدت انتقاد کرد.

امام جمعه بندرعباس به روز تربیت بدنی و وزرش نیز اشاره کرد و بر ترویج ورزش باستانی و تلاش برای افزایش تعداد زورخانه ها در استان هرمزگان تاکید کرد و گفت: ورزش باستانی ، از جمله ورزش هایی است که ارزش های اسلامی و اخلاقی را در جامعه ترویج می کند و از همین رو باید برای توسعه این ورزش تلاش بیشتری انجام شود.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به روز آمار و برنامه ریزی و با اشاره به اهمیت وجود آمار صحیح در مسیر برنامه ریزی برای استان، گفت: آمار غلط می تواند یک استان را نابود و آمار درست استانی را احیا کندو زمینه ساز توسعه آن شود و از همین رو مسوولان باید با آمار صحیح برنامه ریزی کنند.

توسعه صادرات صنایع دستی و تکیه نکردن بر صادرات نفت از جمله دیگر تاکیدات امام جمعه بندرعباس در خطبه های این هفته نماز جمعه بود و گفت: باید با برنامه ریزی صحیح زمینه صادرات هر چه بیشتر صنایع دستی را فراهم کرد