هرج و مرج در پارك ساحلي پارسيان/ وقتي داربست هاي شهرداري راه را بر مسافران مي بندند

شهرداري پارسيان با ايجاد داربست هاي فلزي در پارك ساحلي، راه را بر مسافران بسته و انها را سردرگم كرده است.

به گزارش پايگاه خبري پارسيان خبر؛ هر ساله با فرا رسيدن سال جديد و تعطيلات نوروز مسافران زيادي به شهرستان پارسيان سرازير شده و از مناظر گردشگري و سواحل بكر و زيبا بهرمند مي شوند.

 

چند سالي است كه شهر پارسيان در پي بي تدبيري برخي از مسئولين آن فضاي مناسب جهت جذب گردشگر را گرفته و نتوانسته چهره زيبا و در خور و شأن را در مقابل ديدگان مسافران نوروزي قرار دهد.

 

در اواخر سال گذشته با روي كار امدن مجموعه شورا شهر و شهردار پارسيان برخي از فعاليت ها جهت زيبا سازي شهر صورت گرفت و موجي از اميد را در دل مردم رنج كشيده زنده شد.

 

اما پارك ساحلي پارسيان كه يكي از نقاط مسافر پذير در ايام نوروز مي باشد با اقدام دير هنگام شهرداري در نصب داربست هاي فلزي مسافران زيادي از اقصي نقاط را دچار سردرگمي كرده و فضايي پر از هرج و مرج را در اين مكان به وجود اورده است.

در يكي از اتفاقات تازه در اين مكان برخورد دو موتور سيكلت با اين داربست ها بود كه دو جوان را زخمي كرد و معلوم نيست چه كسي مي خواهد پاسخ گو اين نارضايتي باشد.

 

اكنون نيز با وجود اين كه يكي از راه هاي ورودي بسته نشده بود صد ها نفر از اين مسافران با خودروي شخصي مثل هميشه به داخل پارك رفته و در حال استراحت هستند اما همين راه را نيز اكيپ پشتيباني شهرداري آن را بسته و مي خواهند صد ها خودرو را به بيرون از پارك و در محل پاركينگ راهنمايي كنند، در صورتي كه اين اقدامات بايد روزها قبل از شروع تعطيلات انجام مي شد.