هر وقت استقلال نياز داشته باشد برمیگردم

به گزارش پایگاه خبری پارسیان پرويز مظلومي در خصوص وضعيت خودش اظهار داشت: در حال حاضر بيکار هستم و بايد ببينم وضعيت چگونه مي‌شود. با وسواس خاصي تيم جديدم را انتخاب خواهم کرد تا اتفاقات سال گذشته برايم اتفاق نيفتد. در ابتداي فصل چندين پيشنهاد داشتم که به علت وضعيت غلامحسين نتوانستم در تيم‌هاي شهرستاني حاضر شوم. خدا را شکر هم اکنون وضعيت غلامحسين بهتر است و بايد ببينيم شرايط چگونه مي‌شود.

وي در مورد اينکه از وسط فصل هدايت تيم را برعهده خواهد گرفت و با اين موضوع مشکلي ندارد، گفت: خودم خيلي راغب نيستم که از ميانه فصل هدايت تيمي را بر عهده بگيريم اما چاره‌اي نيست و بايد وضعيت را بررسي کنم و در صورت مناسب بودن تيمي را انتخاب خواهم کرد.

سرمربي سابق تيم فوتبال استقلال در خصوص نزديک بودن به دربي تأکيد کرد: فوتبال بدون گل زيبا نيست و اميدوارم دو مربي ريسک کنند و بازي زيبا و پرگلي را شاهد باشيم به شخصه معتقدم که ديدار استقلال و تراکتورسازي يکي از زيباترين بازي‌هاي ليگ بود که در آن دو تيم عملکرد خوبي داشتند و بازي پرگلي شاهد بوديم. معتقدم که وضعيت استقلال بهتر است البته در دربي تيمي که بهتر است تضميني براي بردش نيست.

مظلومي در مورد اينکه در مصاحبه‌اي اعلام کرده اگر او به جاي امير قلعه‌نويي بود تاکنون بارها کنارش گذاشته بودند، گفت: اين موضوع را من نمي‌گويم بلکه همه مي‌گويند، قلعه‌نويي همکار من است و احترام خاصي براي او قائلم. او در سال‌هاي گذشته کارنامه‌ خوبي داشته ولي سال گذشته و امسال اين مسئله وجود نداشته، به هر حال هيأت مديره به او اعتقاد دارد و خوشحالم که از او حمايت مي‌کنند.

وي در مورد اينکه در زمان او چنين اتفاقي رخ نداد، گفت: من قرار بود ۳ سال در استقلال کار کنم، در ۴ دربي به برتري رسيده بودم، قهرمان جام حذفي بودم و با يک اختلاف يک امتياز قهرماني را از دست دادم انتظار داشتم هيأت مديره حمايت کند و سال سوم هم به من فرصت بدهد.

مظلومي در مورد اينکه آيا بار ديگر به استقلال باز خواهد گشت، تأکيد کرد: هر وقت استقلال به من نياز داشته باشد اين کار را خواهم کرد. در بدترين شرايط هدايت استقلال را برعهده گرفتم. زماني که تنها ۴ بازيکن در تيم حضور داشتند از پيشنهادهاي خارجي و دلارها گذشتم تا در استقلال مربيگري کنم آن هم بدون هيچ چشمداشتي.

وي در مورد بدهي‌اش از آبي‌پوشان گفت: هنوز قرارداد سال دوم من باقي مانده است، ۳۰۰ ميليون نگرفته‌ام در حالي که ۴۲ ميليون ماليات آن را پرداخت کرده‌ام. از استقلال شکايتي نيست. افشارزاده و البته پيش از آن، فتح‌الله زاده بارها به من قول داده‌اند که اين موضوع را برطرف کنند اما اين اتفاق رخ نداده است.