همایش “حریر عفاف در قاموس حیا” در بندرعباس برگزار می شود

 معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: همایش “حریر عفاف در قاموس حیا” در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) دراین استان برگزار می شود. به گزارش پایگاه خبری  پارسیان، مجتبی عامری سیاهویی هدف برگزاری این همایش را تجلیل از بانوان نمونه از بین نایب رییس های هیات های ورزشی، پرسنل زن اداره […]

 معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: همایش “حریر عفاف در قاموس حیا” در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) دراین استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان، مجتبی عامری سیاهویی هدف برگزاری این همایش را تجلیل از بانوان نمونه از بین نایب رییس های هیات های ورزشی، پرسنل زن اداره کل ورزش و جوانان و بانوان عضو تشکل های مردم نهاد ذکر کرد.
وی همچنین همایش ˈتحول اقتصاد، شکوه فرهنگˈ با مشارکت جوانان و همراهی تشکل های مردم نهاد ازسوی اداره کل ورزش و جوان در اریبهشت ماه برگزار می شود.
معاون فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش جوانان هرمزگان ادامه داد: در تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری ˈسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ نام گذاری شده عزم و اراده جمعی به خصوص در بین قشر جوان وجود دارد.

منبع هرمز