همت بانوی پارسیانی در تولید و توزیع رایگان ماسک/ احتکار ماسک به دور از انسانیت است

بانو ساره باقری به همراه دختر و عروس خود ماسک را تولید و به صورت رایگان بین مردم پارسیان توزیع می کنند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ هم پای جوانان خودجوش که شهر پارسیان و روستاهای شهرستان را برای مقابله با بیماری کرونا ضدعفونی کردند، با بانویی مواجه شدیم که به همراه دختر و عروس خود ماسک رایگان تولید و در بین مردم شهر توزیع می کنند.

 

این بانوی پارسیانی در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبر، اظهار کرد: برای مقابله با بیماری کرونا و با هدف خشنودی خداوند وارد میدان عمل شده و ماسک‌هایی را برای سلامتی همشهریانم تولید می کنیم و به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می دهیم.

 

وی افزود: برخی افراد به دور از انسانیت ماسک را احتکار کردند و ماسک در داروخانه ها نیز‌ با کمبود مواجه است، اما ما روزانه با تولید ۵۰ عدد ماسک، به کمک پرستاران، پاکبانان، سربازان و افراد نیازمند رفته ایم.

 

بانوی پارسیانی، با اشاره به اینکه پاهایم درد می‌کند و کمتر می توانم پشت چرخ خیاطی بنشینم، عنوان کرد: روزانه ۵۰ ماسک پارچه ای در منزل می دوزم و بعد از اتو کشیدن و برش، درون یک نایلون پلاستیکی می‌گذاریم و درب آن را می بندیم.

 

وی، با توجه به اینکه به منظور پیشگیری از کرونا محیط کار باید کاملا بهداشتی باشد افزود: با ایزوله و بهداشتی کردن محیط کار و دستگاه ها طرح تولید ماسک را کلید زدم.

 

پارچه ها جهت تولید ماسک نیز توسط محمد پاسالار، فرزند این بانو تهیه می شود.