همدلی و مواسات، طرحی ارزشمند برای کمک به نیازمندان متاثر از کرونا/ در این شرایط بحرانی باید کاری انقلابی انجام شود

دومین نشست هماهنگی و آمادگی جهت رزمایش همدلی و مواسات در شهرستان پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ دومین نشست هماهنگی و آمادگی جهت رزمایش همدلی و مواسات با حضور امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه پارسیان در دفتر امام جمعه شهرستان پارسیان برگزار شد.

 

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان در این نشست با تاکید بر حمایت از نیازمندان در این وضعیت، گفت: در این ایام که ویروس کرونا زندگی بسیاری از مردم را مختل کرده است، باید یکدل و هم صدا برای کمک رسانی به اقشار آسیب پذیر و اصنافی که درآمدشان روزانه است و کمبود پیدا کرده اند متحد شویم و کار جهادی کنیم.

 

وی، با اشاره به اینکه اگر کار به صورت یکپارچه انجام شود خدمات بهتری را می توان به نیازمندان ارائه کرد، یادآور شد: این رزمایش در روز نیمه شعبان با رمز لبیک یا امام آغاز و تا روز عید فطر روز عید بندگی ادامه خواهد داشت.

 

مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان نیز در این نشست با تاکید بر ضرورت توجه به افراد نیازمند متاثر از ویروس کرونا اظهار کرد: زمانی که مردم در این شرایط مشکل دارند، ما مسئولان نباید بی توجه باشیم بنابراین اجرای طرح همدلی و مواسات فرصتی برای توجه ما مسئولان به نیازمندان است.

 

فرماندار پارسیان، با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی باید کار انقلابی انجام شود که این موضوع با بهره گیری از ظرفیت همه مردم، بزرگان، خیران و بسیجیان محقق می شود، تصریح کرد: هر زمان دست مردم بالای سر ما باشد ما قدرتمند هستیم و سیاست ما خدمت به مردم است.

 

سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان نیز در پایان این نشست، گفت: نیت ما کمک به مردمی بوده که در این شرایط نیاز به کمک دارند و امیدواریم بانک اطلاعاتی نیازمندان تمام محلات شهرستان پارسیان در روزهای آینده تکمیل نماییم.

 

فرمانده سپاه پارسیان افزود: این رزمایش کاملا مردمی و با استفاده از ظرفیت فرماندهان حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و ائمه جمعه و جماعات شهرستان پارسیان اجرایی می شود و تلاش می شود از موازی کاری پرهیز شود.

 

در این جلسه مقرر شد، کمیته هایی برای شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا جذب مالی از خیّرین، فرهنگی و تبلیغات و  توزیع عادلانه کمک های نقدی و غیرنقدی با رعایت حفظ کرامت و عزت نیازمندان تشکیل شده و با بسیج عمومی و همدلی مجاهدانه نسبت به خدمت رسانی به فقرا همت گمارند.