همزمان با اجرای رزمایش ضیافت همدلی؛ توزیع بیش از ۳۰۰بسته معیشتی در پارسیان/ عواید موقوفات به نیازمندان داده شد

رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان پارسیان از اجرای رزمایش “ضیافت همدلی” با توزیع ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ عبدالرسول نکوزاد، رئیس اوقاف وامور خیریه شهرستان پارسیان، با اشاره به توزیع بسته های معیشتی در بین نیازمندان گفت: این اداره با همت مردم و با اجرای رزمایش “ضیافت همدلی” و تحت نظر قرارگاه مواسات و همدلی شهرستان، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و از محل عواید موقوفات و کمک‌های خیرین ۳۰۰ بسته معیشتی را بین نیازمندان پارسیانی توزیع نمود.

 

نکوزاد، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی هر ساله در ماه مبارک رمضان انجام می‌شد، اما امسال قوی‌تر و در کنار نهاد‌هایی انقلابی انجام شد.

 

وی، هدف از اجرای رزمایش ضیافت همدلی را حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه، ترویج روحیه انفاق و کمک در سایه همدلی، ترویج روحیه مواسات و برابری دانست و اظهار کرد: این رزمایش از محل عواید موقوفات، جلب مشارکت خیرین، بازاریان و افراد دارای توان مالی، جلب مشارکت‌های مردمی در ماه مبارک رمضان انجام شد.

 

رئیس اوقاف پارسیان، ارزش هر بسته معیشتی را بین ۱۴۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: مرحله نخست در عید نوروز بوده و در مرحله دوم همزمان با نیمه شعبان و مرحله سوم در این ماه مبارک است که در شهرستان توزیع گردید.

 

نکوزاد، در این مراسم با بیان اینکه رزمایش «ضیافت همدلی» به منظور لبیک گفتن به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به فقرا و نیازمندان و دستور ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه، همزمان با سراسر کشور در این شهرستان در حال اجراست، افزود: از ابتدای سال تا کنون بیش از ۲ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در پارسیان توزیع شده است.