همزمان با جشن چهل سالگی انقلاب در سراسر کشور؛ حضور پرشور مردم پارسیان در راهپیمایی 22 بهمن/ شرایط نامساعد جوی نیز جلوی مردم را نگرفت

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و با توجه به شرایط نامساعد جوی، مردم پارسیان جشن چهل سالگی انقلاب را پرشور برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ راهپیمایی 22 بهمن ماه، همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم در پارسیان برگزار شد.

 

حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان دراین مراسم با تبریک دهه فجر و فرارسیدن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی،گفت: شرایط نامساعد جوی نیز جلوی این مردم را نگرفت و پا به پای مردم استان و سراسر کشور برای بزرگی و عزت این سرزمین حماسه ای دیگر آفریدند.

میرزایی، حضور پرشور مردم را دارای پیام هایی مهم برای همه دشمنان دانست و تاکید کرد: درست است که مشکلاتی وجود دارد و بی کفایت برخی مسئولین نیز بر این مشکلات افزوده است، اما باعث نمی شود که این ملت از انقلاب و نظام خود خسته شوند.

 

وی، با اشاره به جشن چهل سالگی انقلاب و ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در یک جنگ جهانی سوم قرار گرفته ایم، یک سمت این جنگ، آمریکای جنایتکار قرار گرفته، سمت دیگر آن، اروپای مکار و در طرف دیگر انقلاب اسلامی واقع شده و اگر مسیرمان مسیر اقتصاد مقاومتی که رهبر معظم انقلاب فرمودند باشد، پیروز جنگ خواهیم بود.

 

امام جمعه پارسیان، با بیان اینکه آمریکا، نقشه شوم تابستان داغ را به گور برد، تصریح کرد: دشمن برای خود پروژه تابستان داغ را ترسیم کرده بود که لکه ننگی بر پیشانی اش چسبید، و امروز نیز برای زمستان سرد خواب دیده بودند که در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی سیلی محکمی توسط ملت نثارشان شد.

در ادامه شیخ خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: بسیاری از عزیزان ما خون خود را در راه انقلاب دادند و این شهادت ها باعث شد تا این انقلاب امروز اینگونه با عزت باشد.

 

امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، با قدردانی از حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی، عنوان کرد: چهل سال از عمر این انقلاب گذشت، و همواره دشمنان در صدد نابودی آن بودند ولی مردم همیشه با وجود مشکلات این انقلاب را تنها نگذاشتند زیرا مردم ما از وضع بد اقتصادی نمی ترسند و خواسته آنها اقتصادی نیست.

 

وی، وحدت را رمز موفقیت این ملت دانست و عنوان کرد: رمز موفقیت و پیروزی این ملت وحدت است، همان نکته ای که امام راحل بیش از 40 سال پیش منادی آن بود، و امروز از خدایی نکرده در حریم های عقیدتی ما کوتاهی شود، دشمن ما آمریکا نخواهد بود بلکه خود ما به انقلاب خیانت می کنیم .

 

در پایان نیز میرزاد، فرماندار پارسیان نیز، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با تمجید از حضور مردم در شرایط نامساعد جوی، اظهار کرد: بعد از 40 سال گردنه های زیادی را پشت سرگذاشتیم از هشت سال دفاع مقدس گرفته تا جنگ های روانی، اقصادی و فرهنگی.

فرماندار پارسیان با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن ماست، خاطرنشان کرد: باید به این باور برسیم که آمریکا دشمن ماست و این حضورهای پررنگ و همراهی ملت همیشه در صحنه است که این انقلاب را بیمه می کند.