همزمان با دومین روز از دهه فجر؛ برپایی میز خدمت مسئولین در روستای قاسمعالی پارسیان/ طرح هادی سروسامان یابد و راه ورودی به روستا ترمیم شود

همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، مسئولین شهرستان با حضور در روستای قاسمعالی و دیدار با مردم به بررسی مشکلات پرداختند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، امام جمعه پارسیان، معاون فرماندار و روسای ادارات در قالب میز خدمت در مسجد امام حسن عسکری(ع) روستای قاسمعالی با مردم این روستا دیدار و به بررسی مشکلات روستائیان پرداختند.

 

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان، در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر، گفت: خدمات بی نظیری در عرصه های گوناگون به مردم ارائه شده است و این خدمات قابل قیاس با قبل از انقلاب و حتی نسبت به سال های گذشته نیست.

 

حجت الاسلام بارانی، افزود: برخی مواقع مردم مشکلاتی دارند اما چیزی که مهم است این اتحاد و همدلی است که به همت این انقلاب در جامعه شکل گرفته و امروز می بینیم که مسئولین در کنار مردم به مشکلات آنها پاسخ می دهند.

 

امام جمعه پارسیان، با قدردانی از مسئولین در خدمت رسانی به مردم، عنوان کرد: از مسئولین فرمانداری و ادارات می خواهیم که این میزهای خدمت استمرار داشته باشد و پیگیری مشکلات مردم نیز بعد از برگزاری باشید تا مشکلات مردم را نگران نکند.

 

وی، با ببان اینکه مردم مشکلات خود را مطرح می کنند به معنی این است که به مسئولین خود اعتماد دارند، تصریح کرد: راه ورودی روستا ترمیم شود و همچنین اجرای طرح هادی سروسامان پیدا کند تا دغدغه های مردم روستا رفع شود.

 

بنیاد مسکن، راه، ورزش و … از جمله موضوعاتی بود که مردم روستا مشکلات خود را با مسئولین مربوطه در جریان گذاشتند.

 

عبدالله جاسمی، معاون عمرانی فرماندار پارسیان نیز در این برنامه، با تبریک دهه مبارک فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی یکی از بی نظیر ترین انقلاب های دنیاست که با وحدت و همدلی مردم توطئه های دشمنان را از بین برد و به استبداد و ظلم پایان داد.

 

جاسمی، با تاکید بر اینکه باید خدمات و دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان تبیین شود، گفت: ۳۶ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان در حوزه های مختلف در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

وی، یکی از اهداف انقلاب اسلامی را خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: انشالله میز خدمت به صورت مستمر در روستاها تشکیل خواهد شد.

 

معاون عمرانی فرماندار پارسیان، خاطرنشان کرد: در واگذاری زمین نیز اگر مشکلاتی وجود دارد به بنیاد مسکن مراجعه نمایید تا بتوانیم مشکلات را برطرف نماییم و روشنایی روستا نیز با بررسی شورا و دهیار روستا و با همکاری اداره برق برطرف می شود.