همزمان با روز بسیج مستضعفین؛ اجتماع باشکوه بسیجیان در پارسیان/ دهها قایق بسیج دریایی امروز حافظ خلیج فارس هستند

همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین، اجتماع بزرگ بسیجیان در مصلی نماز جمعه پارسیان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ اجتماع بزرگ گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع)، بیت المقدس و کوثر با حضور معاون بسیج نیروی دریایی سپاه و مسئولین شهرستان پارسیان در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

 

سرهنگ رنجبری، فرمانده سپاه پارسیان با تبریک هفته بسیج، گفت: نسل جدید بسیجیان همان نسل بسیجیان دفاع مقدس هستند، امروز بسیجیان جهان اسلام آماده حماسه آفرینی هستند، آماده مقابله با توطئه های دشمنان هستند.

 

فرمانده سپاه پارسیان، افزود: بسيج به فرد يا گروه خاصي اختصاص ندارد بلكه تفكري است كه هر جا ورود پيدا كرد، تحولات اساسي و پيشرفت هاي چشمگير را متوجه آن نمود كه نمونه آن را در پيروزي هاي رزمندگان اسلام در جبهه هاي هشت سال دفاع مقدس ، مقابله با فتنه و رشد و توسعه اقتصاد كشور بر اساس سياست هاي اقتصاد مقاومتي مشاهده كرد.

 

سرهنگ علی نژاد، معاون بسیج نیروی دریایی سپاه در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج، گفت: بسیج میوه های شیرینی را در طول ۴۲ سال انقلاب اسلامی در میان این همه توطئه سخت و نرم به ثمر رسانده که حاصل فرهنگ و تفکر بسیجی بوده است.

 

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی، استکبار جهانی را در همه میدان ها شکست داده است، تاکید کرد: امروز در سوریه یک لشکر عمومی مردمی تشکیل شده است و در جبهه مقاومت به عنوان مدافعان حرم جان فشانی می کنند و این از شیرینی میوه های بسیج است، اگر بسیج و این مردم نبودند انقلاب ما پیروز نمی شد.

 

معاون بسیج نیروی دریایی سپاه، تصریح کرد: اگر یک قایق رزمندگان ما یک ناو دشمن را دستگیر می کند از اثرات فرهنگ بسیجی است، دهها قایق بسیج دریایی امروز حافظ خلیج فارس هستند، بزرگترین و بالاترین نیروی مردمی در دنیا شکل گرفته و فاتحه دشمنان ما خوانده خواهد شد.

 

سرهنگ علی نژاد، با اشاره به اینکه امروز بسیج با تمام قدرت در کنار دولت ایستاده است، عنوان کرد: بسیج یک سازمان مستقل است که همواره در موضوعات و صحنه های مختلف در کنار دولت بوده اما در برخی دولت های گذشته به بسیج بی مهری شد.