همزمان با نخستین روز از دهه فجر؛ زنگ انقلاب در مدرسه فاطمیه پارسیان به صدا در آمد

همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب با حضور مسئولین پارسیان در مدرسه فاطمیه نواخته شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ در نخستین روز از دهه مبارک فجر، زنگ انقلاب در مدرسه فاطمیه پارسیان نواخته و تمثال حضرت امام خمینی(ره) نیز گلباران شد.

 

مسعود مهرانی، رئیس آموزش و پرورش پارسیان در این مراسم، ضمن گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و ادای احترام نسبت به شهدای بزرگوار انقلاب، و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: دهه فجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است علی  الخصوص  اینکه دشمنان  ما باید بدانند با شهادت سردار دلها  هزاران  سلیمانی دیگر در این کشور متبلور شده است.

 

وی، با بیان اینکه کشور و ملت شریف ایران به برکت انقلاب اسلامی به خود باوری، عزتمندی و استقلال دست یافته است، تاکید کرد: ما امروز به عنوان هر ایرانی برای تداوم این انقلاب باید بدانیم چه وظیفه ای داریم و در این راستا، رهبر معظم انقلاب وظایفی را برای تبیین انقلاب، وحدت و هماهنگی میان مردم و مسئولین ترسیم نموده اند و عملکرد مسئولین باید به گونه ای باشد تا مردم مسئولین را از خودشان بدانند.

 

در ادامه برنامه های نخستین روز از دهه مبارک فجر رژه خودرویی و موتوری و همچنین دیدار مسئولین دستگاهای اجرایی با امام جمعه شهرستان و امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان برگزار شد.