همزمان با هفته زن؛ همایش تجلیل از ۱۴ بانوی برگزیده هرمزگان برگزار می شود

 

همزمان با هفته زن؛

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، از برگزاری همایش تجلیل از ۱۴ بانوی برگزیده این استان، همایش فرهنگ و مدیریت جهادی و افتتاح تعاونی های زنان  به عنوان محوری ترین برنامه های هفته زن نام برد. به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، صدیقه نجاتی زاده در نشست خبری با تشریح برنامه های هفته گرامیداشت مقام […]

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان، از برگزاری همایش تجلیل از ۱۴ بانوی برگزیده این استان، همایش فرهنگ و مدیریت جهادی و افتتاح تعاونی های زنان  به عنوان محوری ترین برنامه های هفته زن نام برد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان ، صدیقه نجاتی زاده در نشست خبری با تشریح برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن در هرمزگان، عنوان کرد: برنامه های هفته زن در سال جاری حول محور اقتصاد و فرهنگ و با عزم ملی و مدیریت جهادی و همچنین سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و سلامت برگزار می شود.

وی در ادامه بیان کرد: برای برگزاری برنامه های هفته زن در هرمزگان از اسفند ماه سال گذشته های هماهنگی های لازم با دستگاه های اجرایی صورت گرفت و بر این اساس برنامه هایی شامل جشنواره ها، کارگاه های آموزشی، همایش ها و نمایشگاه های مختلف در قالب فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.

نجاتی زاده افزود: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن از ۳۰ فروردین الی پنج اردیبهشت ماه، هزار و ۳۶۱ برنامه در سراسر استان هرمزگان برگزار می شود که هزار و ۱۲۳ برنامه توسط ادارات کل استانی و ۱۳۸ برنامه در شهرستان های هرمزگان برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر رویکرد برنامه های هفته زن می بایست با هدف ترویج فرهنگ و سیره فاطمی(س) برگزار شود، تصریح کرد: اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با ۹۳۴ برنامه، بیشترین تعداد برنامه ها را برگزار خواهد کرد و در شهرستان ها نیز بیشترین برنامه ها در شهرستان های قشم، رودان و میناب خواهد بود.

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان، تجلیل از ۱۴ بانوی برگزیده، برگزاری همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، نمایشگاه کتاب، مسابقات ورزشی جام حورا، جشنواره غذای سالم، برپایی خیمه سلامت و مشاوره رایگان، همایش حریم عفاف در قاموس حیا، برپایی جشن تولد فاطمه های خردسال عضو مراکز شبه خانواده بهزیستی، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، عیادت از بیماران زن و برگزاری نشست های تخصصی فاطمه شناسی را از مهمترین برنامه های هفته زن در این استان نام برد.

نجاتی زاده خاطرنشان کرد: افتتاح تعاونی های زنان و برگزاری مسابقه قایقرانی بانوان در جزیره ابوموسی از جمله دیگر برنامه های مهم این هفته است.

منبع هرمز