همزمان با هفته نیروی‌ انتظامی؛ مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پارسیان

همزمان با هفته نیروی انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پارسیان برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان با حضور امام جمعه شهرستان، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان، معاون فرماندار، فرماندهان نیروی انتظامی، سپاه و ناوتیپ ذوالفقار ۴۱۲، رئیس حوزه قضایی و خانواده شهدا برگزار شد.

 

سرهنگ حسینی، فرمانده نیروی انتظامی پارسیان در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی و با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی رعایت قانون و قانونمداری را در دستور کارش قرار داده است گفت: نیروی انتظامی سعی نموده تا ماموریت هایش در چهار چوب قانون انجام شود.

 

وی، به برخی عملکردهای این نهاد در یکسال گذشته اشاره کرد و افزود: گشت زنی و پیشگیری از وقوع جرم ۳۱۱ هزار ساعت گشت، مراجعین به مجموعه نیروی‌انتظامی بیش از ۶ هزار نفر بوده و بیش از ۱۸ هزار تماس با ۱۱۰ دریافتی تماس بوده است .

 

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان نیز در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: اگر در مجموعه نیروهای مسلح از معنویت غافل شوند نمی توانند به اقتدار خود ادامه دهند و چیزی که در این ۴ دهه امنیت پایدار را رقم زده توجه به معنویت است.

 

شیخ خنجی، امام جمعه اهل سنت شهر پارسیان نیز در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: اگر آرامش و امنیتی وجود دارد در گرو تلاش و زحمت سبزپوشان است و بهترین نعمت ها برای هر جامعه ای وجود امنیت و سلامت برای آحاد آن جامعه است.

 

عباسی، رئیس حوزه قضایی، تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و با بیان اینکه بدون امنیت هیچ پیشرفتی اتفاق نمی افتد، عنوان کرد: یکی از نهادهایی که بیشتر وظایف را به آن  محول کرده اند نیروی‌انتظامی است.

وی، افزود: وظیفه نیروی انتظامی را استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش و آرامش عمومی دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی مظهر حاکمیت نظام است.

 

عباسی، خطاب به برخی گردانندگان فضای مجازی، تاکید کرد:تمرد، تشویش اذهان عمومی، تخریب و نسبت دادن مطالب کذب به نیروهای مسلح از جمله مواردی است که طبق قانون و به شدت برخورد خواهد.