همزمان با هفته نیروی انتظامی؛ صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پارسیان+ تصاویر

همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، نیروهای نظامی مسلح در شهرستان پارسیان در صبحگاه مشترک شرکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی، با حصور مسیولین شهرستان، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرستان پارسیان برگزار شد.

 

حجت الاسلام بارانی، امام جمعه پارسیان، نیروی انتظامی را یک نهاد انقلابی دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی نیز همانند سپاه پاسداران و ارتش و همه مجموعه هایی که در نیروهای مسلح حضور دارند به برکت تربیت انقلابی و جوانان متعهد و انقلابی، انقلابی محسوب می شوند.

 

حجت الاسلام بارانی، افزود: وقتی می گوییم مجموعه انقلابی، طبیعتا این پسوند انقلابی بودن که همراه مجوعه ها می آید توقعات انقلابی، روحیه انقلابی، فعالیت و خدمت به مردم نیز با دیدگاه و نگاه انقلابی می طلبد.

 

سرهنگ بخشایی، فرمانده نیروی انتظامی پارسیان در این مراسم با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: امنیت شاکله همه فعالیت های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه و یک امر مشارکتی است که می طلبد همه دستگاههای اجرایی و غیراجرایی با استفاده از پتانسیل مردمی در جهت ایجاد آن کوشا باشند.

 

وی، امنیت در جمهوری اسلامی ایران را مثال زدنی خواند و تاکید کرد: کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهایی که امروز ادعای دموکراسی را دارند می بینید که چگونه پلیس مردم آنها را سرکوب می کند.

 

حسین عباسی، رئیس دادگستری پارسیان نیز هفته نیروی انتظامی را فرصتی مناسب در جهت تبیین عملکردها دانست و گفت: ضروری ترین نیاز هر جامعه نیاز به امنیت است و بدون امنیت توسعه امکان پذیر نیست.

 

کاظم رحیمی، معاون فرماندار پارسیان نیز در پایان، با تبریک هفته نیروی انتظامی، عنوان کرد: نیروی انتظامی اصلی ترین نهاد حفظ کننده نظم و امنیت اجتماعی در جامعه که بیشترین سطح تعامل با اقشار مختلف جامعه را دارد.