همزمان با چهارمین روز از هفته دولت؛ برگزاری دومین جشنواره مالک اشتر در پارسیان/ از موفق ترین رده های بسیج و سپاه تقدیر شد

همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، دومین جشنواره مالک اشتر با تقدیراز موفق ترین رده های سپاه پارسیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ همزمان با چهارمین روز ار هفته دولت، دومین جشنواره مالک اشتر با حضورفرمانده منطقه چهارم ندسا، نیروهای نظامی، مسئولین و بسیجیان شهرستان پارسیان در سالن کوثر برگزار شد.

 

سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده سپاه پارسیان در ابتدای مراسم با تبریک هفته دولت، اظهار کرد: بسیج از مواضع قدرتمندانه نیروی دریایی سپاه در منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز قدردانی می کند که توانسته هیمنه پوشالی آمریکا را به خاک بمالد.

 

فرمانده سپاه پارسیان، هدف از برگزاری جشنواره مالک اشتر را شناسایی افراد مبتکر، خلاق و برتر دانست و تاکید کرد: علت نامگذاری این جشنواره به مالک اشتر، شجاعت، بصیرت، تواضع، فروتنی مالک اشتر است که پاسداران و بسیجیان با اخلاقی ماک گونه انقلاب را به پیش ببرند.

 

در ادامه دریادار دوم پاسدارمنصور روانکار، فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر کفت: این دو شهید بزرگواربرای این انقلاب و برای دولت مردان الگوسازی کرده اند و باید از اخلاق و منش آنها درس بگیریم.

 

وی، برگزاری جشنواره مالک اشتر را حرکتی انقلابی و نگاهی جهادی در مجموعه نیروهای مسلح دانست و افزود: اثرات این برنامه ریزی جهادی، لثرات این نظارت های انقلابی و تفکرات بسیجی، می توان در حوزه امنیت و اقتدار نیروهای مسلح مشاهده نمود.

 

فرمانده منطقه چهارم ندسا، کسب موفقیت ها و پایین کشیدن افسار دشمن مستبد را نتیجه برنامه ریزی و اقدام انقلابی و جهادی خواند و اظهار کرد: این همان چیزی است که فرمانده معظم کل قوا در گام دوم انقلاب(حرکت انقلابی و جهادی) به آن اشاره فرمودند.

 

دریادار دوم پاسدارمنصور روانکار، با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا، تصریح کرد: یک روز آمریکا وقتی وارد تنگه هرمز می شد همه کشورهای حکام در مقابل ناوگان این کشور تعظیم می کردند اما امروز همان آمریکا و انگلیس قبل از ورود به تنگه هرمز و پشت صحنه از دستگاه دیپلماسی ما اجازه می گیرند.

 

روانکار، هیمنه استکبار را شکسته شده دانست و عنوان کرد: آنچه که دنیای استکبار در دست داشته را رو کرده و چیزی جدید برای نشان دادن ندارد و همه نقشه هایی را که علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده بود را عملی کرد و بی نتیجه ماند و آخرین مرحله جنگ خواهد بود که جرأت و قدرت جمگیدن با ایران اسلامی را نخواهد داشت.

 

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به فراگیری فساد در طیف اصولگرا و اصلاح طلب و خاطرنشان کرد: فساد تعداد زیادی از دستگاهها چه در طیف اصولگرا و چه در طیف اصلاح طلب فراگرفته وباید کنترل شود تا مردم نسبت به نظام بدبین نشوند، اما تفکر بسیج این است که به آن چیزی که اعتقاد داریم با ایمان ورود کنیم تحریم ها کارایی خود را از دست خواهد داد.

 

در پایان از 18 نفر از رده های برتر بسیج و سپاه پارسیان قدردانی شد.