با همکاری قرارگاه تحول محله قاسمعالی و امام جماعت روستا انجام شد؛ مراسم اعتکاف رمضانیه در روستای قاسمعالی پارسیان/ ۳۰ نفر از بانوان روستا معتکف شدند

همزمان با لیالی قدر ۳۰ نفر از بانوان روستای قاسمعالی نیز با حضور در مسجد امام حسن عسکری(ع) معتکف شدند.

به گزارش پایگاه خبری پارسیان خبر؛ حجت الاسلام سید عیسی موسوی، امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) روستای قاسمعالی در گفت و گو با خبرنگار ما، با بیان این خبر گفت: در صبح روز ۱۹ ماه مبارک رمضان ۳۰ نفر از بانوان روستا وارد مسجد مسجد امام حسن عسکری(ع) شدند تا خود را برای حضور در خانه خدا در راستای تقویت معنوی آماده و مهیا سازند.

 

حجت الاسلام موسوی، هدف از برگزاری این اعتکاف را افزایش فضای معنوی، تقویت روحیه عبادت و بندگی عنوان و تصریح کرد: بانوان روستا برای حضور در اعتکاف رمضانیه اعلام آمادگی کردند و امسال استقبال از این آئین معنوی پرشور بوده و امیدواریم در سال های بعد این مراسم را تکرار نماییم.

 

وی افزود: بانوان با حضور در اعتکاف نه تنها به تقویت ابعاد معنوی شخصیت خود می‌پردازند در برنامه‌های مختلف از جمله مراسم جزء خوانی قرآن کریم، برگزاری مسابقات قرآنی  و جلسات پرسش و پاسخ دینی و شرعی که در ایام اعتکاف برای آنها اجرا می‌شود نیز شرکت کردند.

 

امام جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) قاسمعالی از قرارگاه طرح تحول محله مسجد امام حسن عسکری(ع) در ایجاد برنامه های متنوع معنوی و فرهنگی، ورزشی، آموزشی و… قدردانی نمود.

 

  اعضای قرارگاه طرح تحول محله مسجد امام حسن عسکری(ع) شامل، امام جماعت، فرماندهان پایگاه بسیج برادر و خواهر، شورای روستا و دهیار، معتمد محل، رئیس هیئت امنای مسجد، مسئول خانه بهداشت روستا و مسئول ورزش روستا می باشد.